Generelt

Hjælp til AAU - lokalenummer

08. oktober 2014 af glimmerko (Slettet)

Ja, jeg står for at skulle starte på AAU snart, og jeg har fået et lokalenummer jeg skal møde i. Men.. Når man kommer fra AU, så er lokalenumrene i Aalborg lidt svære at afkode. Er der nogen der kan hjælpe? Jeg skulle nok kunne finde den bygning jeg skal ind i, men hvordan finder jeg så rundt derefter? Jeg skal finde lokale nr. 2.422

Jeg har forsøgt mig med google uden meget hjælp :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
08. oktober 2014 af LarsJensen0 (Slettet)

Hej,

jeg går selv på AAU, så jeg kender lidt til systemet, ellere rettet sagt, manglen på samme[1]. Du skal også, vide om det er på selve "Campus", et sted inde i byen, eller et helt andet sted. Derefter skal du vide hvilken vej det er på, og derefter husnummeret, og så lokalet.

Ud fra nummeret, så vil jeg tro at lokalet ligger på 2. sal, men det hjælper hverken dig eller mig ret meget, før resten er fundet... Navnet på studiet, instituttet eller lignende kunne også hjælpe mig, med at få dig på vej...

Skriv evt. privat besked til mig, hvis der er brug for yderligere hjælp.

Hilsen Lars

[1] Der er skrevet indtil flere projekter om hvor svært og rodet det er at finde rundt på AAU, så du er ikke den første...


Svar #2
08. oktober 2014 af glimmerko (Slettet)

Hej Lars

Tak for dit indlæg. Jeg har sendt dig en privat besked. :)


Brugbart svar (0)

Svar #3
08. oktober 2014 af LarsJensen0 (Slettet)

Det har du da også. Og jeg har svaret. Velkommen til AAU!


Skriv et svar til: Hjælp til AAU - lokalenummer

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.