Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Hjælpe/Privatlærer til SRP!! (Mat A, (Hist A) kræves)

10. oktober 2014 af linalulu (Slettet)

Hejsa,

Jeg er en 3. års studerende på STX. Skal dermed snart til at vælge fag og emne, og ikke om længe SKRIVE SRP :O, er derfor meget stressed og håber jeg kan få hjælp herinde hurtigst muligt... Har brug for hjælp da jeg hverken har en ide om hvad jeg vil skrive i, eller hvordan og hvorledes jeg vil skrive den opgave.  Så det jeg har brug for, er en person der ligesom kan guide mig igennem HELE perioden (dvs. valg af fag og emne inkluderet), samt hjælpe med til skrivningen af opgaven. Har Matematik A som hovedfag dvs., at jeg SKAL vælge MAT A, og overvejer Historie A som det andet fag, da jeg synes de to fag passer rimeligt godt til hinanden i sådan en opgave.              

Vil ikke bare betale en person for at skrive hele opgaven for mig også dovne den af i de to uger hvor jeg skal skrive SRP, som jeg ved mange andre gør nu, for at forbedre deres karakter. Det jeg søger, er mere en der kan vejlede mig igennem den tid, en jeg kan få konkrete svar fra, tålmodig, en jeg kan lærer noget fra osv.  

Hvad personen kan forvente fra mig, er at jeg altid vil være åben overfor nye ting, lærenem, tålmodig osv.

Så kunne du tænke dig at min guide gennem hele srp-perioden osv., må meget gerne (hurtigst muligt) skrive til mig på min email ([email protected]). Håber der nogle der villige til dette.


Brugbart svar (1)

Svar #1
10. oktober 2014 af Moderatoren

Prøv at tjekke privatlærer.dk

Ellers kan du også bruge SRP-bogen, der "holder dig i hånden" hele vejen gennem processen.


Svar #2
16. oktober 2014 af linalulu (Slettet)

Mange tak Jeppe, håber kan finde hjælp derinde :)


Skriv et svar til: Hjælpe/Privatlærer til SRP!! (Mat A, (Hist A) kræves)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.