Support

Stavekontrol m.m

10. oktober 2014 af Ganymedes

Hej.

Nu har jeg ikke nogen videre forstand på programmering og hvor svært det mon er, men har længe overvejet, hvorfor Studieportalen ikke gør brug af automatisk stavekontrol?

Ud fra egen erfaring, er jeg sikker på, at det vil hjælpe adskillige brugere gevaldigt. Til tider kan visse oplæg virke direkte uforståelige på grund af diverse stavefejl samt stastefejl, hvilket selvfølgelig gør det svært at hjælpe.

Desuden oplever jeg, at det er mig fuldstændig umuligt at vedhæfte filer i en tråd. Det vil sige, jeg kan sagtens vedhæfte et eventuelt dokument, men idet at jeg opretter svaret, forsivnder det? Er det min browser, som det er galt med?

Håber på svar, ellers god ferie til alle.


Brugbart svar (0)

Svar #1
10. oktober 2014 af Heptan

Helt enig,

Nogle tastaturgenveje til nedsænkning af skrift, centrering og hævet skrift ville også gavne

Vedhæftet fil:Tjahh måske.JPG

Brugbart svar (0)

Svar #2
11. oktober 2014 af Andersen11 (Slettet)

#0

Du kan kun vedhæfte dokumenter i Word, Excel, PDF- eller zip-format, som angivet under boksen, hvor man skriver et svar. Man skal navigere ("browse") til filen på ens harddisk, hvorefter systemet uploader filen til SP før filen bliver endeligt vedhæftet. Hvis man ikke følger den fremgangsmåde, bliver intet vedhæftet.


Svar #3
11. oktober 2014 af Ganymedes

#1

Har du helt ret i.

Med hensyn til vedhæftningen skal det nok passe, at det blot er mig.


Skriv et svar til: Stavekontrol m.m

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.