Generelt

Efter gymnasiet og dumpet fag

12. oktober 2014 af lalala1000 (Slettet)

Heej Alle. Jeg går i 3g og dumpede fysik i 2 g 

Jeg vil gerne rejse den her sommer, da det er længe siden,men også starte på en uddannelse lige efter, da jeg klarer mig godt i alle andre fag. Er der mulighed for at læse et fag op, fra c-b, har nemlig bestået fysik c?? kan det gøres inden sommer?? måske fjernundervisning??


Svar #1
12. oktober 2014 af lalala1000 (Slettet)

skal lige siges at jeg havde fysik b


Svar #2
13. oktober 2014 af lalala1000 (Slettet)

?????


Brugbart svar (0)

Svar #3
13. oktober 2014 af Hippocampus (Slettet)

Hvad mener du? Du vil læse fysik B op som enkeltfag, fordi du har dumpet det? Det vil jo uanset hvad vægte på dit eksamensbevis, så derfor skal du gøre det, hvis du gerne vil øge dit faglige niveau i fysik eller skrive en kvote-2-ansøgning med henblik på at nævne, at du altså har taget fysik B som enkeltfag og opnået en bedre karakter end den, du fik i gymnasiet.


Svar #4
13. oktober 2014 af lalala1000 (Slettet)

mener om jeg kan læse fysik b op imens jeg stadig går i 3g??

eller skal man vente, til man er student?


Brugbart svar (0)

Svar #5
13. oktober 2014 af Hippocampus (Slettet)

Nej, lad være med det. Gør det efter gymnasiet, hvis du kan se en mening med det. 


Svar #6
14. oktober 2014 af lalala1000 (Slettet)

???? men man kan godt? og hvor lang tid tager det


Brugbart svar (0)

Svar #7
14. oktober 2014 af Hippocampus (Slettet)

Hvorfor alle de spørgsmålstegn???????

Ja, du kan godt gøre det efter gymnasiet. Det tager ca. 3 uger og er typisk lagt om morgenen og formiddagen, så det bliver umuligt at gøre i gymnasietiden.


Svar #8
14. oktober 2014 af lalala1000 (Slettet)

men tænker på fjernundervisning- har læst lidt om det- eneste krav er et man har færdig med 9 klasse

Tænker det ikke vil være så hårdt, da det kun er et fag og er ligesom hvis jeg havde et ekstra fag på gym


Brugbart svar (0)

Svar #9
14. oktober 2014 af Hippocampus (Slettet)

Jeg har ingen erfaringer med at læse fag op efter gym eller under gym. Jeg ved bare, man kan supplere fagene, hvis man ønsker at komme ind på en uddannelse, der fx kræver fysik B.

Skriv et svar til: Efter gymnasiet og dumpet fag

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.