IT

Hjælp til klassediagram...

17. oktober 2014 af Ninjaaa (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Er der nogen der kan hjælpe med klassediagram????


Brugbart svar (0)

Svar #1
17. oktober 2014 af hesch (Slettet)

Ja, men sådan er det med disse objektorienterede sprog:  Nu skal man lave klassediagrammer, for overhovedet at kunne gennemskue, hvad det er man laver.

Jeg var på kursus i disse sprog, og lærte at man i Australien ville lave et et program, der kunne simulere kænguruers adfærd. Man havde så allerede et program, der kunne simulere jægersoldaters adfærd, og mente at hvis man lige rettede visse egenskaber ved objekterne, kunne man udvikle kænguruprogrammet med soldaterprogrammet som udgangspunkt.

Projektet skred fremad gennem adskillige måneder, indtil kænguruerne pludseligt dukkede frem "på skærmen", udstyret med missilstyr.

Man kunne simpelthen ikke rette fejlen, og måtte starte projektet forfra. Sådan er det med disse (smarte) nedarvede egenskaber.

Men til dit spørgsmål:  Du må spørge mere konkret.


Svar #2
17. oktober 2014 af Ninjaaa (Slettet)

Hold da op :o Ja så er det nu ret smart med klassediagrammer!

Det er fordi jeg er igang med et projekt i IT hvor jeg bl.a. udfra en beskrivelse skal lave fire klassediagrammer. Men jeg aner ikke om det jeg har lavet er korrekt eller om det er forkert.. Så ville høre om der var nogen der gad at kigge på beskrivelsen og derefter mit forsøg på at lave klassediagrammer.. :)
MVH


Svar #3
18. oktober 2014 af Ninjaaa (Slettet)

nogen der kan hjælpe??? :)


Skriv et svar til: Hjælp til klassediagram...

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.