Dansk

Dansk stil - Reklametatovering

22. oktober 2014 af Peter1998 (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hej alle,

Jeg har skrevet en stil hvor jeg skulle skrive et debatindlæg, ift. en metode som cult bruger, hvor de tilbyder folk at fået lavet en reklametatovering, og derefter få penge for det. 

Jeg har aldrig skrevet sådan en slags opgave før, men var blevet nød til det, da novellen der plejer at være det foretrukne valg, ikke var en mulighed denne gang. 

Så jeg er meget usikker på den. Og føler egentlig ikke den er særlig god. Så er der nogle der vil være flinke at læse den igennem, og komme med evt. rettelser? Og dermed kunne lære lidt om, hvordan jeg skal skrive sådan en til næste gang

"Skriv et debatindlæg til avisen, hvori du kommenterer den konkrete sag om reklametatovering og firmaets brug af børn og unge i reklamer. Hvor går grænsen?" lyder opgaven. 

Jeg ved godt ikke har kunnet læse artiklen, men for at gøre det kort, handler den bare om at de tilbyder at unge kan lade sig tatovere og så få flere tusinde kroner for det.

Jeg har vedhæftet en fil nedenunder.

Jeg siger tusinde tak på forhånd!

Vedhæftet fil: Reklametatovering.docx

Svar #1
22. oktober 2014 af Peter1998 (Slettet)

Her er den samme artikel, tror jeg, som i opgaven. Håber stadig på hjælp!

http://www.jv.dk/artikel/726018:Indland--Unge-lokkes-med-penge-for-reklametatovering


Skriv et svar til: Dansk stil - Reklametatovering

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.