Dansk

Har brug for en der er god til dansk

26. oktober 2014 af SofieJuhl123 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej 

Jeg har står og har brug for en der er god til dansk, da jeg gerne vil have rettet min danskaflevering igennem for fejl? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
26. oktober 2014 af rakijovic

En dansker der er god til dansk? I Danmark, ovenikøbet? Held og lykke med det projekt; I har mumlet jeres insulære dialekt af et "sprog" helt sønder og sammen. Heldigvis er der immigranter som jeg der stadig behersker rigsmålet. Du sender bare, enten hértil eller til [email protected].

(Man retter ikke noget igennem, man retter det kun – og giver det, ærligt talt, ikke sig selv at en rettelse er møntet på en fejl? Du har med fire sølle ord faktisk præsteret noget af en 'dobbelt dobbeltkonfekt'.)

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Svar #2
26. oktober 2014 af SofieJuhl123 (Slettet)

Jeg har sendt den til din mail - og tusind tak for at du vil hjælpe mig 


Brugbart svar (0)

Svar #3
26. oktober 2014 af rakijovic

Hold da op -- en velopdragen Sofie. Det kunne en af dine navnesøstre herinde lære lidt af. ;)

Nå, lad os kigge på det. :)

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Brugbart svar (0)

Svar #4
26. oktober 2014 af sofiij (Slettet)

Du sjov! ^


Brugbart svar (0)

Svar #5
26. oktober 2014 af rakijovic

Hm ... Stadig intet i indbakken eller spamfolderen. Det var åbenbart ikke så vigtigt alligevel, så.

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Svar #6
26. oktober 2014 af SofieJuhl123 (Slettet)

Jeg har sendt den til din mail, som du sagde


Brugbart svar (0)

Svar #7
26. oktober 2014 af rakijovic

Så, nú kom der noget ... små fem timer senere. Jajada. ;)

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Svar #8
26. oktober 2014 af SofieJuhl123 (Slettet)

Det er min fejl, for havde glemt at slette det punktum du havde skrevet efter din e-mail adresse. Det må du meget undskyld! Men tak fordi du svare så hurtigt alligevel 


Skriv et svar til: Har brug for en der er god til dansk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.