Engelsk

hjælp til google translate

27. oktober 2014 af andera (Slettet) - Niveau: 10. klasse

hej, skulle spørger om nogen, af jer som ved hvordan downloader man google translate på sin bærbar uden internet. Har brug får det i terminsprøve til engelsk


Brugbart svar (0)

Svar #1
28. oktober 2014 af Stygotius

Du skal  ALDRIG bruge Google translate !!!

Tror du at dit engelsk bliver bedre af det ??


Svar #2
28. oktober 2014 af andera (Slettet)

hvordan bliver min engelsk bedrer, så. Jeg skal op til engelsk næste uge.


Brugbart svar (0)

Svar #3
28. oktober 2014 af Stygotius

Sådan noget kan man ikke forbedre på en uge.

På langt sigt skal du se engelske film og læse så meget engelsk som du kan (aviser, bøger etc.)


Brugbart svar (0)

Svar #4
28. oktober 2014 af LarsJensen0 (Slettet)

Hej,

Google translate kan vidst kun bruge til løse oversættelse af længere sætninger på et sprog man ikke forstår. Regn med ca. 50%'s træf...

Du kan sikkert købe/låne en ordbog som du kan installere på din computer, eksempelvis en af gyldendals røde ordbøger. Overvej at bruge en fysisk ordbog i stedet for.

#3 har ret, du kan ikke nå at forbedre noget engelsk til i næste uge, det tager lang tids forberedelse.

Hilsen Lars


Brugbart svar (0)

Svar #5
28. oktober 2014 af Stygotius

"vidst" er ikke det samme som "vist".

Google translate kan IKKE bruges til at give oversættelser af hele sætninger, men netop kun af enkelte gloser.


Svar #6
28. oktober 2014 af andera (Slettet)

er det min skyld, at jeg har ikke lært engelsk i min gamle skole. Jeg har Engelsk ordbog politikkens. jeg har aldrig få lært engelsk ordenlig. Jeg har altid begyndt at lære engelsk i højere niveau, har ikke rigtigt lært engelsk begyndelsesniveau.


Brugbart svar (0)

Svar #7
28. oktober 2014 af Stygotius

 Der er da ingen der taler  om "skyld" her.


Svar #8
28. oktober 2014 af andera (Slettet)

jeg vil bare komme ind på dybden med hvorfor jeg har svært ved engelsk.  Ved da ingen der taler om skyld, jeg vil bare have hjælp til, at hvordan skal jeg blive god til engelsk. Da mange, der siger at når man ser engelske film, bliver man god til engelsk. Jeg ville sige, at det passer ikke  hvis man ser engelske film, så bliver man god til engelsk. 


Brugbart svar (0)

Svar #9
28. oktober 2014 af Stygotius

Dit danske er ret kaotisk.

Du har vist generelt problemer med at at formulere dig skriftligt.


Svar #10
28. oktober 2014 af andera (Slettet)

jeg vil bare komme ind på dybden med hvorfor jeg har svært ved engelsk.  Ved da ingen der taler om skyld, jeg vil bare bede om hjælp til engelsk. Da mange, der siger at når man ser engelske film, bliver ens engelske aksang yderligere god. 
du må ikke kritisere mit sprog. FEJLTAGELSE


Brugbart svar (0)

Svar #11
28. oktober 2014 af Stygotius

ok


Skriv et svar til: hjælp til google translate

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.