Køb og Salg

Fabriksny lækker Dell XPS studie-laptop sælges

02. november 2014 af Joach (Slettet)

Jeg har fået en splinterny Dell XPS 15-9530 laptop (http://www.dell.com/dk/p/xps-15-9530/pd?ref=PD_OC) med 1 års on-site premium garanti, som jeg gerne vil af med. Den er stadig indpakket. Jeg sælger den til 9000,00 kr. Den står til 10.500 kr. hos den billigste danske retailforhandler. Prisen ligger fast. Kan ses og afhentes i Århus Nord. Kan også fremsendes.

Eventuelt interesserede er selvsagt meget velkomne til at kontakte mig. Mine kontaktoplysninger kan findes på min DBA-annonce:
http://www.dba.dk/dell-dell-xps-15-9530-intel/id-1011402960/

Med venlig hilsen,

Joachim 


Brugbart svar (0)

Svar #1
02. november 2014 af anonym000

Hvorfor ikke returnere den ?

- - -

...............


Brugbart svar (0)

Svar #2
02. november 2014 af Joachh (Slettet)

Tak for din henvendelse.

Jeg fik i sidste uge leveret computeren direkte af Dell i forbindelse med en ombytning. Kort fortalt var der en defekt tast, som skulle skiftes, og det eksterne reparationsfirma som skulle reparere computeren fik ødelagt nogle indre komponenter i processen. Dell tilbød ombytning, men ikke kontant godtgørelse.

Grunden til at jeg har valgt at sætte computeren til salg i stedet for selv at tage den i brug (og derved de facto tabe 1500 kr.) beror alene på, at jeg er kommet over på et studie, hvor det er rigtigt smart at have en hybrid-tablet, som understøtter en aktiv digitizer (til digital art), og pt. er det kun Lenovo Thinkpad Yoga og Microsoft Surface, der understøtter dette. 

Afslutningsvis, bemærkes det at reklamationsretten og garantien automatisk bliver nulstillet/fornyet ved ombytning. Jeg har jeg været inde på Dell's hjemmeside og sikre mig, at garantiperioden er fornyet via den nye computers sevicetag-nummer. Computeren er altså garantidækket af producenten, Dell, gennem dette servicetag-nummer. 

Med venlig hilsen

Joachim


Brugbart svar (0)

Svar #3
02. november 2014 af anonym000

Okay.

Prøv evt. også guloggratis.dk

- - -

...............


Skriv et svar til: Fabriksny lækker Dell XPS studie-laptop sælges

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.