Andre fag

Droppe eksamen?

08. november 2014 af Koplop (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej, jeg går på HF enkeltfag. Er der nogle der ved om det er muligt at droppe de eksaminer jeg har til vinter, når jeg alligevel skal have dem alle sammen på et niveau højere til næste år Ville nemlig gerne på ferie lige i eksamenstiden.


Brugbart svar (0)

Svar #1
08. november 2014 af JEEJ2008

Jeg vil tillade mig at påtale din ret ynkelige og lade holdning til din gratis uddannelse - er man ikke bare en smule snobbet når man tænker i at eksamener kommer i vejen for feriemuligheder? MVH.

"Fagene følger de gymnasiale niveauer A, B og C, hvor A er det højeste. Man skal normalt have haft et fag på et underliggende niveau, før man kan vælge faget på et højereliggende niveau - altså C før B og B før A."

https://www.ug.dk/uddannelser/gymnasialeuddannelser/enkeltfagogsupplering/hf-enkeltfag


Svar #2
08. november 2014 af Koplop (Slettet)

Du må synes hvad du vil, men ved du om det er en mulighed at skippe eksaminerne? Jeg har jo haft fagene, det er bare eksamen jeg ikke gider... :)


Brugbart svar (0)

Svar #3
16. november 2014 af thomaslarsen90Arocketmailcom (Slettet)

hvordan gik det?


Brugbart svar (0)

Svar #4
16. november 2014 af Stats

Åhh, kære Gud!!! Vær sød at fortælle mig, at denne kvinde/mand, vil bruge mange flere af statens penge!!! Den røde regering skal jo vide, at de blå har meget mere styr på økonomien end de har...

Amen......

Ps. Jeg håber du sørger for, at disse mennesker der udnytter systemet, vil gå en blå fremtid i møde.

- - -

Mvh Dennis Svensson


Skriv et svar til: Droppe eksamen?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.