Historie

Hjælp til opsætning af problemformulering om emne: Hitlers vej til magten

12. november 2014 af Xenu (Slettet) - Niveau: B-niveau

Jeg skal skrive en historieopgave som jeg skal aflevere næste weekend. Mit emne er Hitlers vej til magten hvor jeg kommer ind på Weimarrepublikkens økonomiske, politiske og sociale problemer. Faktorer der førte Hitler til magten og til sidst med hvordan tyskerne tog imod Hitler med åbne arme. Jeg har mange underpunkter som jeg gerne vil komme ind på i min problemformulering men jeg har svært ved at placere dem og formulere en sammensat problemformulering med alle de punkter eller underspørgsmål til min problemformulering. Så jeg ville spørge om der er nogen der kan hjælpe mig med dette evt sende mig jeres e-mail eller skrive en privat besked her på studieportalen til mig? Så kan jeg sende det til jer
Jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
14. november 2014 af semaj (Slettet)

Jeg vil gerne hjælpe


Svar #2
15. november 2014 af Xenu (Slettet)

Hej semaj
Tusind tak for at du vil hjælpe mig :) Jeg sender dig min problemformulering og underpunkterne til din indbakke :)


Skriv et svar til: Hjælp til opsætning af problemformulering om emne: Hitlers vej til magten

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.