Engelsk

Ville du være sød at hjælpe mig:(

19. november 2014 af linepedersen60 (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hej er der nogle der ville hjælpe mig med at oversætte nogle sætninger til engelsk, jeg lave en aflevering til imorgen. Og er self. igang, men har svært ved at oversætte.Ingen af min forældre kan Engelsk så kan ikke få hjælp af dem.

Men tak på forhånd


Brugbart svar (0)

Svar #1
20. november 2014 af rakijovic

Snuske, du kunne da i det mindste have kommet med dine egne bud, siden du nu '"self." var igang'. 

Det andet der er så dovent, ucharmerende og formålsløst; tror du virkelig vi gider lave dine lektier for dig?

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Brugbart svar (1)

Svar #2
20. november 2014 af BadBoyBard (Slettet)

Måske skulle denne Danijel Rakijovic gå tilbage til kommentar sektionen på BT og Ekstrabladets hjemmeside og rette på folks stavefejl der istedet for at kalde mindreårige piger for 'snuske'.

Men så uintelligent som han er, må jeg sige, at Danijel har ret i hans påstand om, at du ikke lærer noget ved at andre laver det for dig. Har du selv nogle bud på opgaven? Selvom dit engelsk bliver noget skrald, så skriv det alligevel, da det er den eneste måde du vil lære tingene på.

Jeg vil være mere end glad for at hjælpe dig med din opgave, selvom det betyder, at jeg essentielt set kommer til at lave den for dig, men din lærer og din eventuelle eksamen kommer nok essentielt set til at lave dig, når den tid kommer og jeg ikke kan være tilstede, såfremt vi benytter den fremgangsmåde, du selv foreslog.

Bard 


Brugbart svar (0)

Svar #3
20. november 2014 af rakijovic

Och, here cometh the knight in shining armour to aid the damsels in (presumed) distress. Good for you.

Danijel har ret i sin påstand, den herre. Skal du fornærme (eller tro du gør det ...), så hav i det mindste styr på replikkerne. Kommentarsektionen er ét ord; i stedet er til gengæld to.

(Jojo, din sproghjælp skal såmænd nok blive god og fejlfri.)

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Brugbart svar (0)

Svar #4
20. november 2014 af BadBoyBard (Slettet)

"sproghjælp skal såmænd nok blive god og fejlfri"

Tja.... jeg har set tåber i mit liv, men ingen som denne person. Sikke en logik denne han har. Det er nu engelsk, vi taler om, ikke dansk. Kan ikke se, hvorfor mine danskkundskaber skulle sige noget om mine engelskkundskaber. 

Jeg undrer mig over, om denne Danijel Rakijovic overhoved kan få et IQ resultat på mindst over 80, især med den logik, han har. 

Det her er hvorfor humanistiske uddannelserne fejler. Det undrer mig ikke, at regeringen ønsker at skære ned i antallet af studerende på disse uddannelser. Når alt kommer til alt, så har disse uddannelser jo produceret folk som Danijel Rakijovic og Sven Jahnsen (Stygotius)... ikke folk, der ikke ligefrem er kendte for deres intelligens. 

Bard


Brugbart svar (0)

Svar #5
20. november 2014 af Stygotius

Hvad i alverden er der galt med  "din sproghjælp skal såmænd nok blive god og fejlfri " ????


Brugbart svar (0)

Svar #6
20. november 2014 af Stygotius

Når man kender standarden på amerikanske high schools og colleges (lige bortset  fra Yale og Harvard),, skulle man nok ikke tale nedsættende om danske universiteter. En kandidateksamen derfra er en hel del bedre end en B.A. eller M.A. fra USA. 


Brugbart svar (0)

Svar #7
20. november 2014 af rakijovic

Tjah, hvis man på en videregående uddannelse stadig fumler rundt mellem hans/sin og ikke har luret idéen bag sammensatte navneord, tror jeg ærligt talt det er lidt så som så med beherskelsen af et fremmedsprog.

("IQ resultat" (sic)? Intelligenskvoteresultat? Hm.)

Stygotius: (said in a Southern drawl) But my degrees' an 'Murican degree! Ak ja; for nogle unge, vildledte mennesker er stemplet 'USA' meritgivende i sig selv. O tempora, o mores ...!

(overhovedet, Bardtjie ...)

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Brugbart svar (1)

Svar #8
21. november 2014 af BadBoyBard (Slettet)

Måske ville Stygotius og Rakijovic kunne høste en 02 for deres kollektive litterær fortolkning... hos en meget venlig dansklærer. 

1. Jeg har ikke talt ned eller dårligt om de danske universiteter, selvom mit universitet ligger på top 20 i verden (og top 10 i økonomi).

2. Hvem siger, at dansk er mit modersmål? 

Utroligt, hvilke overfortolkninger i kan komme op med. Men på den anden side, hvad kan man forvente af to samfundstabere med humanistiske uddannelser? 

Bard


Brugbart svar (0)

Svar #9
21. november 2014 af Stygotius

åh, helledusseda.


Brugbart svar (0)

Svar #10
21. november 2014 af BadBoyBard (Slettet)

Og endnu engang går personen i #9 nedenom og hjem med halen mellem benene. 

Bard


Brugbart svar (0)

Svar #11
21. november 2014 af rakijovic

Kender man Stygotius' replikforråd, vil man vide at dét var det sidste han gjorde her. ;)

Jeg vil vædde en flaša šljiva en vyf kg se braaivleis at han, ligesom jeg, bare kluklo og, et eller andet sted, takkede for den gratis underholdning. Det gør jég i hvert fald: baie dankie, seuntjie. :)

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Brugbart svar (0)

Svar #12
21. november 2014 af BadBoyBard (Slettet)

Kender man Stygotius' replikforråd, vil man vide at dét var det sidste han gjorde her. ;)

Jeg vil vædde en flaša šljiva en vyf kg se braaivleis at han, ligesom jeg, bare kluklo og, et eller andet sted, takkede for den gratis underholdning. Det gør jég i hvert fald: baie dankie, seuntjie. :)

100% bluff. 'nough said.


Brugbart svar (0)

Svar #13
21. november 2014 af Stygotius

Was there ever dog that praised his fleas?  (W.B. Yeats, 1865-1939)
 


Brugbart svar (0)

Svar #14
21. november 2014 af BadBoyBard (Slettet)

@13: Go play with your toes. 


Skriv et svar til: Ville du være sød at hjælpe mig:(

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.