Andre fag

Sociologi?

21. november 2014 af schmeur (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående
Hej. Er der nogen, der læser sociologi og kan fortælle lidt hvad det handler om?
Og hvad kan man arbejde med senere hen? Er der andre fag man kan læse videre på, med sociologi/ fremtidmuligheder?

Brugbart svar (0)

Svar #1
22. november 2014 af UCN10333219 (Slettet)

Hej jeg kender en, som har læst & færdiggjort sociologistudiet i Aalborg. Jeg har også selv set på uddannelsens fremtidsmuligheder, og hvad man ellers kunne bygge til sin udddannelse.

Han fortalte mig, at man i fremtiden kunne blive diplomat, pjoektleder, administrationsmedarbejder, akademiskmedarbejder, samfundsfags lærer ved gymnasiale uddannelser m.m

- Han var selv ansat som projektleder

- Faktisk fortlate han mig, at det var så bredt, at man nærmest ikke kan sætte rammer for fremtidsmulighederne. Da enhver organisation, har en eller anden der arbejder med noget inden for sociologien. Stillinger såsom rådgiver, konsulent, vejleder m.m. 

Tag et kig herinde på UG.DK & kig ved snittet " Fremtidsmuligheder" 

- Det står derinde så konkret det kan blive, og der kan du chit chatte med vejledere. ( højst sandsynligt i hverdagene)

Håber det hjalp :) 


Skriv et svar til: Sociologi?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.