Samfundsfag

Dansk udenrigspolitik

24. november 2014 af GZ2 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej SP! :)

Vil en af jer hurtig kigge på min aflevering om Dansk udenrigspolitik.

Skal aflevere den den 15.10 - ved godt det er dårlig timing. Men bare hurtigt også rette hurtigt, hvis i finder nogle fejl.

Vedhæftet fil: DANSK UDENRIGSPOLITIK.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
24. november 2014 af Næmingurin (Slettet)

Har rettet en del kommafejl og nogle andre detaljer. Alt med rød er rettelser - du kan sammenligne med din oprindelige stil. Senere valgte jeg ikke at markere med rød, da jeg rettede kommafejle - du må altså genopfriske dine kommaer!:)
Ellers var jeg ret forvirret over din konklusion. Bygger realisme på militærpolitik og sikkerhedspolitik? Hvad er realistisk, hvis USA ikke fører en så massiv udenrigspolitik? Mit bud er, at de sparer en masse penge, samtidig med at de får brug for at købe mere olje, haha. Ville nok ikke mene, at der vil udbryde nogen krig hvis USA sænker paraderne, måske tværtimod.

Og idealisme - bygger det på demokrati og værdier? Hvad er ideelt? I mine øjne synes jeg ikke, at demokrati er ideelt. Den er spækket med fejl  - og hvilke værdier hentyder du til? Danske værdier? Hvad er det? Flæskesteg?

Du får det også til at lyde som om, at det vil true Danmarks demokrati, hvis USA ikke starter så mange krige... Det vil jeg gerne se nogle kilder på!

Og det fører mig så til det næste emne: Dine manglende kildereferencer! Du citerer næsten ikke teksten og understøtter ikke så godt dine påstande. Det kan du gøre bedre næste gang.

Når det er sagt er det vel en middelmådig opgave i 1.g


Brugbart svar (0)

Svar #2
01. december 2014 af Studscientpol (Slettet)

#1

Hvis det er en middelmådig 1. g opgave, er det en dumpeopgave i 3.g


Brugbart svar (0)

Svar #3
01. december 2014 af Studscientpol (Slettet)

#2

International politik kommer først i 3.g


Skriv et svar til: Dansk udenrigspolitik

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.