Engelsk

Divorced, beheaded, survived

27. november 2014 af hejtykke2 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej Allesammen

er der nogle der vil rette mit engelsk essay?


Svar #1
27. november 2014 af hejtykke2 (Slettet)

? :)


Brugbart svar (0)

Svar #2
28. november 2014 af Stygotius

Man skal vist være en tryllekunstner for at kalde et essay frem her.


Svar #3
28. november 2014 af hejtykke2 (Slettet)

hvad mener du?


Brugbart svar (0)

Svar #4
28. november 2014 af OliverHviid

Der er ikke noget link...


Svar #5
28. november 2014 af hejtykke2 (Slettet)

Jeg vil ikke ligge den ud på nettet, så tænkte på om jeg ikke kunne sende den over email?


Brugbart svar (0)

Svar #6
28. november 2014 af Stygotius

Du vil måske ikke lægge den ud på nettet. -Er det virkelig så svært at lære ??

Nå, man kunne ellers godt sende rettelserne direkte til din lærer. Ville det ikke være nemmere?


Svar #7
28. november 2014 af hejtykke2 (Slettet)

Ja, det er virkelig mit svar. Vil ikke sende forkerte signaler ud til min lærer! hun vil måske tro, at jeg har fundet det hele på nettet.


Brugbart svar (0)

Svar #8
28. november 2014 af Stygotius

1.  "Ja, det er virkelig mit svar" ?????

2. Ville det være "forkerte signaler" ?

2. Hvis andre retter din stil for dig, -har du så ikke "fundet det på nettet"?


Svar #9
28. november 2014 af hejtykke2 (Slettet)

1. Du er provokerende.
2. Jeg stillede bare et spørgsmål.
3. Ja, det ville hun. Jeg går ikke i folkeskolen mere, hvor man kan gøre, som man har lyst til. Forstå nu bare min pointe og lad være med at svare så provokerende. Hvis du ikke har noget fornuftigt at sige, så lad være med at kommentere. Jeg gider ikke diskutere med dig.


Brugbart svar (0)

Svar #10
03. december 2014 af rakijovic

Korthuset begyndte ret beset at falde allerede i #0, med formuleringen "rette mit essay". Som du måske (eller måske ikke ...) har opdaget, ærede spørger, er der ingen der gider muge dine fejl ud og give dig noget afleveringsklart. Havde du derimod spurgt efter én til at markere eventuelle svipsere, hvorefter du kunne få lov til at prøve igen, havde altruismen nok været lidt større. Det ved du så nu til næste gang.

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Brugbart svar (0)

Svar #11
03. december 2014 af Stygotius

Før "hejtykke2" begynder at ville jonglere med et engelsk hun alligevel ikke kan styre, skulle hun nok

få lidt undervisning i at udtrykke sig på dansk.  Det "danske" rabler helt for hende. 

Hun kan overhovedet  ikke formulere sig så man forstår hvad det er hun prøver på at sige.


Svar #12
03. december 2014 af hejtykke2 (Slettet)

Slettet

Svar #13
03. december 2014 af hejtykke2 (Slettet)

Og jeg mente heller ikke at folk skulle rette afleveringen, så jeg derefter bare kunne sende den til min lærer. Det jeg mente, var om nogen ikke kunne finde fejlene for mig, da jeg selv har svært ved at gennemskue de sidste. 

I BEHØVER IKKE KOMMENTERE PÅ DETTE OPSLAG MERE!!
jeg gider ikke jeres negative feedback. Troede man fik hjælp herinde og ikke blev bombarderet med negative kommentarer, fordi man lige kommer til at taste for hurtigt på tastaturet og nogle fejl smutter ind. Dette er ikke ensbetydende med AT JEG IKKE KAN DANSK!!!


Brugbart svar (0)

Svar #14
03. december 2014 af rakijovic

Man kommenterer altså ikke noget; man kommenterer det blot.

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Svar #15
03. december 2014 af hejtykke2 (Slettet)

Jebi se.


Brugbart svar (0)

Svar #16
03. december 2014 af Stygotius

Slettet

Svar #17
03. december 2014 af hejtykke2 (Slettet)

Okay, er du sej nu?


Brugbart svar (2)

Svar #18
03. december 2014 af Jacobadm (Slettet)

HUSK den gode omgangstone! Der skal være plads til alle. Personangreb tolereres ikke! Men det gør snyd heller ikke.

Læs vores indlæg om forumtone.


Tråden er låst for yderligere indlæg.