Debat

Internetudbyder og lovgivning

01. december 2014 af Stats

Jeg har oplevet inden for de sidste 2 måneder, at google har mailet til mig, at der har været 3-4 forskellige der har prøvet at komme ind på google konto... Google har såfremt angivet IP adressen som har prøvet at logge ind.. Heldigvis
   Men jeg har nu snuset mig frem til denne person, eller rettere denne virksomhed... I følge de oplysninger jeg har kunne hente mig frem til, så er der tale om MidtEnergi og Tdc.
   Jeg har tilmed også været udsat for at min facebook har skrevet til mig, at der er nogen som har prøvet at logge ind. Samtidig har Youtube også fortalt at der er nogen der har prøvet at logge ind...

Mit spørgsmål er nu... Må de gerne stjæle mine oplysninger og bruge dem som de har gjort her, eller er der noget som jeg ikke ved?

Svar modtages virkelig med kyshånd


Svar #1
01. december 2014 af Stats

Hmm... Eller hjemmesider hvorpå jeg kan få svar?

- - -

Mvh Dennis Svensson


Brugbart svar (1)

Svar #2
01. december 2014 af hesch (Slettet)

Hacker-angreb ? 

Jeg ville henvende mig til det lokale politi, og spørge hvad man gør ved det. Hvis politiet opfordrer til en politianmeldelse, så gør det. De kan sikkert spore den nøjagtige computer/person hos TDC/Midtenergi, der har forsøgt sig, via firmaets server.

PS:  Kig dit/dine password efter i sømmene.


Svar #3
01. december 2014 af Stats

Okey. Tak.. Tror jeg prøver

- - -

Mvh Dennis Svensson


Brugbart svar (1)

Svar #4
04. december 2014 af thomaslarsen90Arocketmailcom (Slettet)

De må ikke stjæle dine oplysninger. Jeg har hørt mange dårlige ting om TDC. De må heller ikke give kundernes oplysninger til Danmarks Radio, men de gør det så snart, de får en ny kunde, der ikke betaler licens til DR - og det må de ikke. Til gengæld gør Telia ikke sådan noget. 


Skriv et svar til: Internetudbyder og lovgivning

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.