Studievejledning

Hjælp mig

04. december 2014 af alboseko (Slettet)

Hej Alle, jeg står i en meget nedringet situation i øjeblikket !  Jeg har skrevet en lille opgave, som jeg har misforstået, allerede en dag efter den var sendt ind, modtog jeg den dagen efter igen, og denne gang var den ikke godkedt,  jeg tjekkede på den komenteret version af opgaven som jeg fik tilsendt og kun  6 af de første linjer var komenteret og resten ikke, jeg har brugt super langt tid på den og da jeg fik den igen blev jeg noget skuffet. Her Idag havde vi faget og  den samme lærer igen, jeg havde lyst til at spørger indtil det, men var bange for at hun ville sige  noget til mig foran klassen, som hun ellers godt kan finde på, så jeg undlod at spørge hende om det. Så midt i timen fortæller hun at hun ikke retter opgaver taget fra nettet, og at en elev er blevet taget i snyd og ca. 100% af opgaven er kopiret,  og hun slet ikke ville rette den. Hun fortalte også at når man nu var noget så langt ville man ikke få en advarelse, men at man vil blive smidt ud af skolen. Jeg har ikke kopiret, jeg har selv skrevet opgaven på egen hånd, men jeg kan tilstå at jeg har  fået lidt insperation fra nettet  fx. 3 linjer eller noget .  Kan de smide mig ud, håber i kan hjælpe, jeg har det super dårligt, er bnge for at blive smidt ud  :( 


Svar #1
04. december 2014 af alboseko (Slettet)

Jeg har også tænkt mig at droppe ud og tage en pause 


Skriv et svar til: Hjælp mig

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.