Andre fag

angående wiki

06. december 2014 af DavidDavidD (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hej allesammen,

kan gymnasielærere se, om man har en bruger på wikipedia?

På forhånd mange tak for hjælpen!

Og er der nogle af jer, der ved hvordan man nulstiller sin bruger på wikipedia? Der står inde på hjemmeside, at man ikke kan slette sin bruger????? ;(


Brugbart svar (0)

Svar #1
06. december 2014 af peter lind

De kan da slå op i wikipedia og se om noget stammer der fra. Hvorfor må de ikke vide at det er fra wikipedia ?

Den sidste undrer mig. Jeg henviser tit til sider i wikipedia og er derfor også tit på siden. Jeg har aldrig oprettet mig som bruger der.


Svar #2
06. december 2014 af DavidDavidD (Slettet)

Nej, jeg ved bare ikke hvordan man nulstiller sin bruger. Så det gør altså ikke noget at man har en bruger på wikipedia?

Og hvis lærerne opdager at man har en bruger, så sker der altså ikke noget? man bliver ikke smidt ud af gym?


Brugbart svar (0)

Svar #3
06. december 2014 af Heptan

#0 Jeg tror ikke de kan se du har en bruger derinde, det ville være et håbløst detektivarbejde.

#2 Næh de vil da sikkert synes at det er fint at du bidrager til videnskaben?


Svar #4
06. december 2014 af DavidDavidD (Slettet)

ja okay, tak for hjælpen!


Brugbart svar (0)

Svar #5
06. december 2014 af Andersen11 (Slettet)

#0

Hvis du har oprettet en bruger på wikipedia, er du vel forholdsvis anonym, så hvordan skulle en gymnasielærer kunne se, at du har oprettet en konto på wiki? Som Peter Lind skriver i #1 kan man sagtens læse materialet på wikipedia uden at have oprettet en bruger der. Man opretter vel især en bruger på wiki, hvis man ønsker at bidrage eller deltage i redigeringsarbejdet på wiki. Netop derfor er det som hovedregel ikke muligt at slette sin bruger igen, da ens bidrag jo er en del af det samlede wiki-arkiv. Hvis du ikke ønsker at benytte din bruger længere, kan du jo blot stoppe.


Svar #6
06. december 2014 af DavidDavidD (Slettet)

Så det gør altså ikke noget, hvis lærerne finder ud af at jeg har en bruger på wiki, og skriver om alt muligt???


Brugbart svar (0)

Svar #7
06. december 2014 af Andersen11 (Slettet)

#6

Hvorfor skulle dine lærere have noget imod, at du bidrager til wiki?


Svar #8
06. december 2014 af DavidDavidD (Slettet)

det ved jeg ikke, men kan man ikke på nogen måde overhovedet slette sin bruger på wiki, bare på en eller anden måde???


Brugbart svar (0)

Svar #9
06. december 2014 af Andersen11 (Slettet)

#8

Det lader ikke til at være tilfældet. Men du kan da blot ophøre med at bruge den.


Svar #10
07. december 2014 af DavidDavidD (Slettet)

okay ;( :) men kan man virkelig ikke ringe til nogen, eller hvad ved jeg, for der må vel alligevel være en måde at få brugeren slettet på, og tror du der er andre gymnasieelever, der har brugere på wiki???


Brugbart svar (0)

Svar #11
07. december 2014 af Andersen11 (Slettet)

#10. Når nu wiki fremhæver så kraftigt, at man ikke kan slette sin bruger, så er det jo mok den regel de vil holde sig til. Jeg har ingen anelse om, hvem der har oprettet konti på wiki.

Brugbart svar (0)

Svar #12
07. december 2014 af peter lind

Hvis du mener om der er andre gymnasieelever der bruger wiki, så er det helt sikkert, at det er der.


Svar #13
07. december 2014 af DavidDavidD (Slettet)

Hvad fanden gør man så!!! ;( hvis der ikke er nogen måde at slette sin bruger på, er næsten ved at gå i panik!!!, hvorfor kan man ikke slette den, fatter det bare ikke?????


Svar #14
07. december 2014 af DavidDavidD (Slettet)

Peter Lind, jeg mener om der er andre gymnasieelever, der har en bruger på wiki!!


Brugbart svar (0)

Svar #15
07. december 2014 af Andersen11 (Slettet)

#13

Hvorfor er det så vigtigt for dig at kunne slette sin bruger? Du kan da blot lade være med at benytte den længere. Jeg forsøgte at forklare i #5, hvorfor de håndhæver den regel så kraftigt.


Brugbart svar (0)

Svar #16
07. december 2014 af anonym000

Det "lyder" som om du lider af paranoia :-)

Der sker ikke noget ved at du bruger Wiki eller har en bruger på siden.

- - -

...............


Brugbart svar (0)

Svar #17
07. december 2014 af Heptan

Hvis du har skrevet noget dumt på wiki, kan du jo bare slette det :-)


Skriv et svar til: angående wiki

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.