Afsætning

Growth of a company

08. december 2014 af lilililson (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hej :)

Jeg ville lige høre om nogle har arbejdet med Virgin group i form at growth strategies, da jeg skal besvare på hvilke growth strategies de benytter, dog kan jeg kun finde joint venture :/

Håber nogen kan hjælpe :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
08. december 2014 af MaibritG

Du kan sikkert hente inspiration i Gareth Jones' bog "Organizational Theory, Design, and Change". Den burde du kunne låne på biblioteket.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Brugbart svar (0)

Svar #2
08. december 2014 af CarstenMatsson (Slettet)

På C-niveau skal du nok bare undersøge på Google hvilke tiltag de har taget for at udvide deres forretning via nye brancher, markedsføring og den slags.


Svar #3
09. december 2014 af lilililson (Slettet)

#2

På C-niveau skal du nok bare undersøge på Google hvilke tiltag de har taget for at udvide deres forretning via nye brancher, markedsføring og den slags.


Ja det er jeg klar over, men kan ikke finde noget på google :s


Brugbart svar (0)

Svar #4
10. december 2014 af CarstenMatsson (Slettet)

Hvis du kigger på virgin.com er der sindssygt mange spændende artikler om, hvordan Virgin og især Branson er ude med nye idéer og initiativer hele tiden. De laver en milliard ting for både at få opmærksomhed, for at redde verden og for at gå ind på nye markeder med en helt special social responsibility-"strategi". Strategi i gåseøjne fordi det ikke forekommer mig at være en strategi ligeså meget som Richard Bransons personlige agenda.

Og her er en Timeline over deres virksomhedsudvidelser over tid


Svar #5
10. december 2014 af lilililson (Slettet)

#4

Hvis du kigger på virgin.com er der sindssygt mange spændende artikler om, hvordan Virgin og især Branson er ude med nye idéer og initiativer hele tiden. De laver en milliard ting for både at få opmærksomhed, for at redde verden og for at gå ind på nye markeder med en helt special social responsibility-"strategi". Strategi i gåseøjne fordi det ikke forekommer mig at være en strategi ligeså meget som Richard Bransons personlige agenda.

Og her er en Timeline over deres virksomhedsudvidelser over tid


Ok mange tak :)


Skriv et svar til: Growth of a company

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.