Generelt

Findes det?

12. december 2014 af Matematikøkonomen (Slettet)

Findes paranormal aktivitet; findes spøgelser, dæmoner, energier: der kan styre noget?


Brugbart svar (0)

Svar #1
12. december 2014 af peterlravn

Øhm... Tror mest af alt, at det er en trossag. Jeg 'tror' ikke, at der er nogen, som har fundet beviser for det endnu... :D


Svar #2
12. december 2014 af Matematikøkonomen (Slettet)

#1

Tak for din deltagelse i indlægget.

Angående beviser; kan det overhovedet bevises, hvis det findes? Jeg er utilstrækkelig naiv angående alt det her, og jeg tror ikke på noget af, før jeg ser noget bevis. Men mange film prøver at fortælle, at der findes noget af det, men det er jo skuespil, så er det hele egentlig ikke bare fup?


Brugbart svar (0)

Svar #3
12. december 2014 af peterlravn

Jeg er meget sikker på, at der ikke er nogen, som har bevist, at spøgelser findes. Altså, bevise det for alvor. Spøgelser kan være mange ting. De fleste 'teorier' siger, at spøgelser er 'mennesker efter døden'.... Indtil nu har ingen bevist, hvad der sker efter døden.

Mange påstår, at de har set eller oplevet 'paranormal aktivitet'. Ingen har dog kunnet bevise, at det var det, og ikke bare "vinden som blæste". 

Indtil nogen beviser, at spøgelser findes, så tror jeg ikke på det...


Skriv et svar til: Findes det?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.