Tysk

TYSK!

15. december 2014 af idioteralle (Slettet) - Niveau: 8. klasse

Jeg stinker seriøst til tysk... men har forsøgt at skrive et referat på tysk, som skal afleveres til imorgen.

Nogle der ville bruge tid på at kigge på den, og sørge for at det giver mening. Jeg stinker nemlig også til grammatik ;)


Der Film handelt von dem Mann Georg Dreyman, der Autor ist er. Er hat eine Freundin, ihr Name ist Christa-Maria. Christa-Maria ist eine Schauspielerin. Aber der Minister in sie verliebt gewesen. Daher gemieten er einen Spion. Der Spion name ist Gerd Wielser. Er ist stasi agent. Gerd Wielser muss über Dreyman herauszufinden, könnte etwas ungewöhnlich zu finden, so der Minister kann eine Chance bei Christa-Maria. Christa-Maria nimmt auch drogen. Nach einer Weile entdecken Gerd Wiesler, die Dreyman ist mit dem Schreiben eines Artikels, die nicht gut für die sozialistische Nation wäre gestartet.Aber Gerd Wiesler, nicht die Mühe, den Minister zu erzählen. Gerd Wiesler sah, wie sehr er im Leben verpasst. Gerd Wiesler deuten, ein guter Mensch zu sein.
Christi-maria wird eingefangen. Er kann nicht mehr ertragen, und erzählt, wie der Gegenstand (sie foråder seiner geliebten) Aber vor Stasi-Mitarbeiter kamen und fanden Hinweise in der Wohnung versteckt Gerd Wiesler ihnen. Christi-maria Selbstmord begehen, weil sie den sie liebt verraten. Aber die Beweise auch dann gespeichert, wenn sie wusste es.
Gerd Wiesler abgefeuert wird und nachdem er Briefträger.Fünf Jahre nach der Entdeckung Dreyman wie gut Gerd Wiesler war. Daher schrieb er ein Buch über ihn heißt der gute Menschen. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
15. december 2014 af Stygotius

Hvordan kan man stinke seriøst ???

Er det det som et stinkdyr gør ??


Svar #2
15. december 2014 af idioteralle (Slettet)

1# Waw, et godt dis... Har du seriøst ikke noget andet at lave din gamle ***


Brugbart svar (0)

Svar #3
15. december 2014 af Stygotius

Hvornår lærer du mon at udtrykke dig på dansk?  -Når man er 13, er det måske på tide.


Svar #4
15. december 2014 af idioteralle (Slettet)

Undskyld mig, men jeg har været i Danmark i kun 2½ år, så jeg mener jeg har lært meget


Brugbart svar (0)

Svar #5
15. december 2014 af OliverHviid

Du skal ikke regne med at få ret meget hjælp med dén attitude, denukendte00. (Jeg taler om indlæg nummer to)


Brugbart svar (1)

Svar #6
15. december 2014 af OliverHviid

Tja, at kalde sig selv "idioteralle" og derefter slette sin profil er en god måde at håndtere situationen på.


Skriv et svar til: TYSK!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.