Debat

Håndbold - for sent?

16. december 2014 af Bookeater
Hej.
Jeg går ikke til sport (rettelse: jeg stoppede med at svømme i sidste uge), og allerede nu tænker jeg på, hvad jeg skal gå til. Jeg har så overvejet håndbold, idet både min mor og far har spillet på meget højr niveau. Men er det for sent at starte nu? Jeg går i 8. klasse. Det skal siges at jeg før har gået til håndboldfra sommeren 06 til sommeren 08, og jeg kan da også reglerne. Er bare nervøs for at starye på meget lavere niveau end alle andre er!

Har i ellers nogen forslag til anden sjov sport (som ikke er fodbold)

Vh
Bookeater

Brugbart svar (0)

Svar #1
06. januar 2015 af Heptan

Hej Bookeater,

det er ikke for sent. Giv den gas!

Hvis du bliver træt af det kan du jo dyrke noget andet, eller bare løbe en tur en gang imellem...


Brugbart svar (0)

Svar #2
02. juli 2015 af Helge1996 (Slettet)

Det er overhovedet ikke for sent. Jeg hjælper dagligt til hos http://www.haandboldbiksen.dk/ og har en stor berøringsflade med hvem der spiller og håndbold og hvor gamle de er. Det er folk i alle aldre der spiller håndbold, og nogen er først startet som voksne. Faktisk så begyndte Hans Lindberg først med at spille håndbold da han var 14 år ifølge wikipedia, så du kan sagtens nå at blive god endnu.

Held og lykke med det hele


Skriv et svar til: Håndbold - for sent?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.