Tysk

FSA tysk 2014. Hvad skulle stilen handle om?

16. december 2014 af Uffooo - Niveau: 9. klasse

Har ikke denne opgave og skal skrive stilen. Er der nogen der kender noget til den? 

Tak på forhånd!


Brugbart svar (0)

Svar #1
16. december 2014 af LeonhardEuler

Hvordan kan det være at du skal skrive stil uden en opgaveformuleringen? Måske er det en bedre idé at rådføre dig hos din lærer.


Brugbart svar (0)

Svar #2
16. december 2014 af Andersen11 (Slettet)

Du får helt sikkert udleveret opgavebeskrivelsen ved prøvens start.


Svar #3
16. december 2014 af Uffooo

#1

Hvordan kan det være at du skal skrive stil uden en opgaveformuleringen? Måske er det en bedre idé at rådføre dig hos din lærer.

Hej med dig. )
Jeg fik selve opgaven, men har gjort den væk et eller andet sted. Derfor spørger om der er nogen, som måske   har den. 


Svar #4
16. december 2014 af Uffooo

#2

Du får helt sikkert udleveret opgavebeskrivelsen ved prøvens start.

Jeg har allerede været til prøven. :)


Svar #5
16. december 2014 af Uffooo

Jeg har været til prøven igår og jeg er elendig til tysk. Nu sidder jeg og spekulere over, hvad er det jeg havde lavet. Jeg forstod overhovedet ikke opgaven og  vil bare vide, hvad for en karaktere kan jeg regne med. 

Ja, jeg ved, at det lyder underligt...


Brugbart svar (0)

Svar #6
16. december 2014 af LeonhardEuler

Som regel må opgavesættene ikke tages med ud af eksaminationsrummet, da det kan være en fordel til andre elever. Jeg tvivler på, at den er forsvundet fra dig - hvis det er sandt, vil det bedste være at kontakte din lærer. 

Desuden er det svært at tro på dig, når du i #0 skriver 

#0

Har ikke denne opgave og skal skrive stilen. 

herefter siger du at indirekte at du har lavet skrevet opgaven en gang, da du har været op til prøven

#4
Jeg har allerede været til prøven. :)

Med andre ord modsiger du dig selv og hvilket er grund nok til at tro at du lyver og at nok du forsøger, som mange andre, at skaffe opgavesættet som snydemiddel til en kommende terminsprøve.


Skriv et svar til: FSA tysk 2014. Hvad skulle stilen handle om?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.