Afsætning

Analyse af markedet.

17. december 2014 af Yappeh (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej - nu har jeg set flere forumopslag herinde med folk der spørger efter hjælp til en opgave.

Jeg har nu fået samme opgave, og jeg stiller lige så stort spørgsmålstegn ved den opgave som alle andre.

Min opgave lyder: "Analyser markedet for det nye produkt"

Jeg aner ikke hvor jeg skal starte. Jeg ved bare, at det kun er i Danmark jeg skal analysere markedet.
Håber der er nogen der vil hjælpe mig. 
 


Svar #1
17. december 2014 af Yappeh (Slettet)

Kan det passe at der ingen er til at hjælpe mig??


Svar #2
17. december 2014 af Yappeh (Slettet)

Der må da være en eller anden der lige kan bruge 5 minutter på at redde mit liv.


Brugbart svar (2)

Svar #3
17. december 2014 af studerendeHF (Slettet)

Du skal se på:

- Hvilket segment er produktet henvendt til? (Benyt eventuel Minerva-modellen).

- Socioøkonomiske aspekt for markedet? (Landets/borgernes økonomiske situation)

- Kulturelle/religiøse/sociokulturelle begrænsninger på markedet?

- Markedsanalyse i form af Porters forces, konkurrenceformer, vækstmuligheder og PEST-analyse.

... Og nej, jeg er ikke en HHX-studerende.


Brugbart svar (0)

Svar #4
30. august 2020 af croydon

i øjeblikket er landets økonomi meget svag


Brugbart svar (0)

Svar #5
30. august 2020 af MicMurrael

tak


Brugbart svar (0)

Svar #6
30. august 2020 af MicMurrael

 Jeg havde et andet problem. Jeg har handlet, købt og solgt aktier i velkendte virksomheder i flere år. Tidligere var du selv nødt til at overvåge hele markedet, følge de to rækker af direktører, der kunne påvirke deres virksomheders aktiekurs. Men alt ændrede sig da jeg fandt ud af om filer med forlængelsen https://hvordanmanabnerenfil.com/extension/els Hr. formand! De overvåger hele markedet selv, tilbyder de bedste muligheder for at få en succesfuld handel, det vil sige, de er oprettet for at gøre dig rig. Så jeg anbefaler dem til dig, det vil spare ikke kun en masse af dine nerver, men også en masse tid


Skriv et svar til: Analyse af markedet.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.