Engelsk

ret 3 sætninger.

18. december 2014 af Ukjendt (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hey...

Jeg sidder med en aflevering (Essay), som jeg skal rette. der er dog tre sætninger som jeg ikke helt kan finde alle fejlene (grammatisk)  i. håber at i kan hjælpe.

på forhånd tak.

1. They was the ones who had to work and provide for their families, and women was supposed to stay at home to cook, clean and raise the children. 

2. She starts by mentioning the biologist Ronald Ericsson, who in the 1970s came up with the idea that people should be able to choose the gender of their child, and he found a way to do this.

3. So according to her are American parents coosing girls over boys because when they imagine the pride of watching their child grow and succeed in maturity it is often the girl who suceed than the boy.


Brugbart svar (0)

Svar #1
18. december 2014 af Matematikøkonomen (Slettet)

1.

They were


Brugbart svar (0)

Svar #2
18. december 2014 af Matematikøkonomen (Slettet)

Ved 3., vil jeg nok skrive

So according to her; America parents are coosing girls...


Svar #3
18. december 2014 af Ukjendt (Slettet)

ok tak. men kan du prøv at se hvad fejlen i præcis denne sætning er : who in the 1970s came up with the idea that people should be able to choose the gender of their child. 


Brugbart svar (0)

Svar #4
18. december 2014 af Matematikøkonomen (Slettet)

#3

Jeg kan ikke lige umiddelbart finde nogen fejl, men jeg forstår ikke helt "and he found a way to do this," måske du skulle se mere på den sætning.


Svar #5
18. december 2014 af Ukjendt (Slettet)

jeg har talt med min lære hun sagde at den sidste sætning er rigtig, men der er en fejl i den forrige. 


Brugbart svar (0)

Svar #6
18. december 2014 af Matematikøkonomen (Slettet)

#4

...and he found a way, so people are able to do it.

#5

Som nævnt, kan jeg ikke lige umiddelbart finde nogen fejl i det.


Brugbart svar (1)

Svar #7
18. december 2014 af Stygotius

1.  ................and women were supposed to stay at home"

2. Der er ingen fejl i denne sætning.

3. So according to her (are) American parents (coosing) choose girls over boys because when they imagine the pride of watching their child grow and succeed in maturity it is more often the girl who (suceed) succeeds than the boy.

-Der er intet i vejen med "and he found a way to do this".


Svar #8
18. december 2014 af Ukjendt (Slettet)

Taak for hjælpen Stygotius. det giver mening.


Brugbart svar (0)

Svar #9
18. december 2014 af Stygotius

Selv tak.


Skriv et svar til: ret 3 sætninger.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.