Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Søger en, der kan kigge og bedømme min SRP opgave (please, vær sød at hjælpe)

27. december 2014 af STXStudent2015 (Slettet)
Hej. Jeg vil meget gerne finde en, der gider at se på min srp opgave omkring kolera i London (mat A og historie A)
Grunden til det er jeg er så bange for at jeg bliver opdaget i at have snydt, da jeg har brugt en anden opgave til 'insipration'

Jeg henviser til min forrige tråd som kan ses her: https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1557031

Jeg vil gerne se hvor jeg ligger karaktermæssigt, (gerne bestået med 02, da jeg ved opgaven ikke er særlig god)
Jeg er helt depri... Og vil gerne høre andres meninger om min opgave og evt. kan bakke mig lidt op efter en hård srp uge. Jeg indrømmer at det har været et svært emne' og jeg burde have vidst det bedre, men jeg bukkede under til sidst. Jeg sidder nu her og stresser, er bange og frygter for det værste der kan ske; at jeg skal gå 3. G om...

Please, er der en der vil hjælpe?
Jeg sender via email.

Tak.

Brugbart svar (1)

Svar #1
27. december 2014 af ping317 (Slettet)

Word har en funktion der hedder sammenlign, prøv at køre de 2 opgaver igennem der. hvis du bare har omskrevet har du ikke noget at være bekymret om. Der er intet ivejen med at blive inspirreret lidt meget af andre :). hvis du har skrevet for meget direkte af, er det ikke din opgave du har afleveret, og så må du vel tage konsekvenserne af det - no offence.

Iøvrigt vil du aldrig skulle gå året om, men enten vil du a) få -3 eller b) tage et tvunget halvt år's sabbatår, hvor du vil skive srp samtidig med dem næste år, og først derefter få dit eksamensbevis. så får du ikke hatten samtidig med de andre, men du får det ;) og tag med på køretur alligevel, være åben omkring hele lortet, så går det nok alt sammen xD

b vil selvfølgelig være irreterende, men ikke smadre dit gennemsnit nær så meget tænker jeg.

Det var så lidt


Svar #2
28. december 2014 af STXStudent2015 (Slettet)

Svar #1

Tusind tak for din respons. Jeg er faldet mere til ro nu. Hvis jeg bliver opdaget må jeg bare tage chancen. Jeg har overhovedet IKKE skrevet direkte af: med det mener jeg med samme formulering, kommategn, opstilling og struktur osv. Jeg har cuttet meget af den oprindelig opgave, og omformuleret så godt jeg kunne. Men ja, jeg håber at jeg slipper godt af med det. Og jeg har lært af lærestrengen nu. Igen, tak fordi du har lettet mit nervøsitet.

Brugbart svar (0)

Svar #3
29. december 2014 af ping317 (Slettet)

Godt jeg kunne hjælpe ;) ved nu ikke om jeg synes der er en lærestreg at lære, synes det er fint at hente inspiration med arme og ben, så længe man selv kan analysere det sammen og bruge det til at komme med nye aspekter af en problemstilling.

Hvis du har afleveret via lectio er der et plaigeri system i det, der går ind og sammenholder den med andre opgaver der er afleveret herigennem, og som ligger på nettet.

Det svarre til at søge på noget i citationstegn på google. hvis du fx. søger på "Hvis jeg bliver opdaget må jeg bare tage chancen", vil du finde den her side ;) .

Derfor er det også en god idé, hvis du skal ha' nogen til at læse noget igennem her på studieportalen, at man ligger det op som et billede, så kan læreren ikke google sig frem til :) 


Skriv et svar til: Søger en, der kan kigge og bedømme min SRP opgave (please, vær sød at hjælpe)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.