OSO

Idè til produkt i OSO

02. januar 2015 af nschwartz (Slettet)

Hej! Jeg skal lave OSO meget meget snart, og jeg er så småt startet på det. Jeg har om politiets tre nedlagte specialafdelinger: Rejseholdet, drabsafdelingen og kriminalpolitiet, om hvorfor man har valgt at lukke disse afdelinger når man har brug for specialfolk til at kunne opklare mordsager osv, som man nu har valgt at skal klares ude på de forskellige politistationer rundt omkring i landet. Har linket min problemformulering, hvis man gerne vil læse nærmere om hvad jeg mener og skal lave. 

Jeg skal have et produkt, og jeg har virkelig ingen idèer overhovedet, nogle idèer til et godt produkt? 

Vedhæftet fil: Problemformulering.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
02. januar 2015 af LarsJensen0 (Slettet)

Hej,

hvad med en rapport som produkt? Skrevet i en god DJØF' stil med masser af tal, tabeller, tekster, nogle anbefalinger om mere kontrol, opfølgning, registrering osv osv. Med en god rapport, har man mulighed for at slå i bordet, få skrevet noget i medierne og få politikkerne til at love guld og grønne skove, forbedringer. Kort sagt; vedtaget noget!

Nogle af dine sørgsmål er ret konkluderende; Hvem siger at der ikke er specialuddannet personale? (det gør du!). Emnet er lidt bred synes jeg. Jeg ville vælge at snævre det noget ind.

Hilsen Lars


Skriv et svar til: Idè til produkt i OSO

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.