Generelt

Medicinstuderende tilstede? - Jeg hoster

06. januar 2015 af Matematikøkonomen (Slettet)

Er der en medicinstuderende tilstede, der kan jeg hjælpe mig. Jeg har hostet meget de seneste dage og har fået intet søvn. Hvordan bekæmper jeg det?!


Brugbart svar (0)

Svar #1
06. januar 2015 af Andersen11 (Slettet)

Var det ikke bedre at henvende dig til din egen læge?


Svar #2
06. januar 2015 af Matematikøkonomen (Slettet)

#1

Det kan jeg ikke nu, og så tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne spørge en medicinstuderende herinde. 


Brugbart svar (0)

Svar #3
06. januar 2015 af peter lind

Du kan da kontakte din læge via internettet


Svar #4
06. januar 2015 af Matematikøkonomen (Slettet)

Nej, jeg synes det var lige så nemt at spørge nogle herinde.


Brugbart svar (0)

Svar #5
06. januar 2015 af Dulugtergrimt

Det er utroligt dumt at spørge et random forum, og desuden mangler der en masse information, som jeg i bund og grund ikke tror, vil blive korrekt udpenslet over skrift.

Gå til egen læge, og hvis du ikke er ved at dø - og det lader ikke til at du er - så kan det sagtens vente til i morgen.


Svar #6
06. januar 2015 af Matematikøkonomen (Slettet)

Jeg spørger herinde fordi jeg gerne vil have hjælp, ikke for at blive nedlægget eller høre at jeg muligvis stiller et dumt spørgsmål, som alligevel ikke findes. 

Det her forum bliver jo snart et forum, hvor folk ikke får hjælp, men får fortalt at de stiller dumme spørgsmål, har grammatiske fejl og bliver fuldstændigt trådt på, fordi man ytrer sig. Hvis jeg havde gået til egen læge, havde jeg jo ligesom ikke spurgt herinde, men jeg har ikke mulighed for at spørge min læge nu og jeg vil virkelig gerne have det væk. 


Brugbart svar (0)

Svar #7
06. januar 2015 af Andersen11 (Slettet)

#6

Studieportalens Lektieforum er netop, hvad dets navn angiver: et forum, hvor elever og studerende kan søge hjælp til deres lektier, ikke til at få stillet medicinske diagnoser vedrørende deres eget helbred.


Svar #8
06. januar 2015 af Matematikøkonomen (Slettet)

#7

Okay, hvis det hele skal være så perfekt. Kunne firmaet bag studieportalen så ikke lave et ydligere forum, der kan blive beregnet til hjælp angående helbred eller lignende. Det behøver jo nødvendigvis ikke være på denne website. 


Brugbart svar (2)

Svar #9
06. januar 2015 af Dulugtergrimt

Sjovt nok bad #0 om en vurdering fra medicinstuderende. Når han så får det, så er det ikke godt nok. Hmm, folk er svære at gøre tilfredse.

Skriv et svar til: Medicinstuderende tilstede? - Jeg hoster

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.