Spansk

Jeg har lavet en oversættelse af en dansk tekst, som skal bruges til en fremlæggelse, er der en som kan hjælpe med at rette de værste fejl.

15. januar 2015 af olavher (Slettet) - Niveau: B-niveau

Jeg har lavet en oversættelse af en dansk tekst, som skal bruges til en fremlæggelse, er der en som kan hjælpe med at rette de værste fejl. 

I spanien er der finans krise. Finanskrisen skaber arbejdsløshed, arbejdsløshed for de unge. Mange af de unge står uden job. De fleste unge har forsøgt at søge jobs. Cristóbal Báez er en af dem. Cristo lever af at sælge ristede kastanjer. Cristo har lavet sin egen kastanje rister. Men når kastanje sæsonen slutter er han nødt til at finde en anden indtægt.

Cristo skal brødføde fem personer. I et helt år. Cristos familie er afhængige af hans indkomst. De har det svært uden hans indkomst. Før finanskrisen var Cristo maler.

Cristo er omsorgsfuld. Han er vigtig for familien.

En España, hay una crisis financiera.

La crisis financiera está creando desempleo, Desempleo de los jóvenes. Muchos de los jóvenes están sin empleo.

La mayoría de la gente joven ha intentado buscar puestos de trabajo.

Uno de ellos es Cristóbal Báez. Cristo vive por la venta de castañas asadas. Cristo ha creado su propio castañas asadas.

Pero cuando finaliza la temporada de castañas, va a tener que buscar otro recurso.

Cristo debe alimentar a cinco personas. En un año entero.

La familia de Cristo es dependiente de sus ingresos. Lo tienen difícil sin sus ingresos.

Antes de la crisis financiera fue Cristo pintor.

Cristo está cuidando. Es importante de la familia. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
15. januar 2015 af jbmm

Se mine rettelser i din indbakke.


Skriv et svar til: Jeg har lavet en oversættelse af en dansk tekst, som skal bruges til en fremlæggelse, er der en som kan hjælpe med at rette de værste fejl.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.