Andre fag

wikipedia

18. januar 2015 af qwertyuiopåasdfghjklæøzx (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hej allesammen, 

Tror I at ens bruger på wikipedia bliver slettet eller i hvert fald deaktiveret, hvis man skaffer sig en ny hotmail-adresse?, fordi brugernavnet er jo knyttet til ens hotmail-adresse, så hvis man sletter hotmailen, så kan man vel ikke logge ind på det brugernavn?

På forhånd mange tak for hjælpen!


Brugbart svar (0)

Svar #1
18. januar 2015 af peter lind

Det er da ret ligegyldig med mindre du vil lave dine egne tilføjelser. Du kan sagtens læse wikipedia uden at være indskrevt som bruger


Svar #2
18. januar 2015 af qwertyuiopåasdfghjklæøzx (Slettet)

ja, men jeg mener at jeg har en bruger på wikipedia, og jeg tror brugeren bliver slettet, hvis man deaktiverer sin hotmail-adresse, og hvad mener du med: med mindre du vi vil lave dine egne tilføjelser?


Brugbart svar (0)

Svar #3
18. januar 2015 af peter lind

når du ikke forstår det er de nok fordi du ikke bruger det. Du kan redigere i indholdet; men det kræver, at du er oprettet som bruger


Svar #4
18. januar 2015 af qwertyuiopåasdfghjklæøzx (Slettet)

ja, netop, jeg er oprettet som bruger!, og jeg kan redigere! men jeg tænker at man kan slette den ved at deaktivere sin hotmail-adresse, da brugernavnet er knyttet til hotmail-adressen, der står bare på wikipedia, at man ikke kan slette brugeren manuelt


Svar #5
18. januar 2015 af qwertyuiopåasdfghjklæøzx (Slettet)

hallo?


Brugbart svar (0)

Svar #6
19. januar 2015 af Therk

Wikipedia har ingen mulighed for at vide om din mailadresse eksisterer længere eller ej. Dit problem med at have lukket din mailkonto er at du ikke længere kan genoprette din Wikipediakonto. Du kan dog bare ændre din emailadresse under præferencer på din profil.


Svar #7
19. januar 2015 af qwertyuiopåasdfghjklæøzx (Slettet)

ja okay, men hvis jeg har slettet min hotmail-adresse, så har wikipedia vel ingen mulighed for at sende mig mails mere, medmindre jeg ændrer min hotmail-adresse under præferencer? så er wikipedia-profilen vel ikke længere min praktisk set? og der er vel ikke ande mennesker der kan aktivere min hotmail igen?


Brugbart svar (0)

Svar #8
19. januar 2015 af Andersen11 (Slettet)

#7

Hvis du har glemt dit kodeord til wiki-profilen, er det vel så godt som en død profil. Hvad er det, du er bekymret for her?


Skriv et svar til: wikipedia

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.