Spansk

Traducción I må meget gerne hjælpe mig :)

21. januar 2015 af Yazzzim (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej Jeg har lavet denne oversættelse af en tekst og er rimelig sikker på at den er langt ude i hampen, så vil meget gerne have noget hjælp til at rette den igennem. 

Jeg har selv forsøgt at rette den igennem nogle gange men ser simpelthen ikke fejlene. Vedhæftet er den originale oversættelse, nederst. 

Traducción: Carlos está en el proceso de escribir a su madre en Guatemala.

Querida madre: Por último, yo y Bebo llegamos a EE.UU. Nuestros amigos Inocente y Ernesto no cruzaron el frontera, porque no tenián dinero para pagar los criminales, que controla el aréa.

Yo no se, donde están ahora, pero creo que sus retiraran a Guatemala.

Sus pueden dígales, que todo estámos bien.

Esperamos, que la hermana de Inocente da dinero para les, para el viaje otra vez.

En Los Angeles guerreemos buscar trabajo, El hermano de Bebo a encontrado trabajo.


Brugbart svar (0)

Svar #1
21. januar 2015 af jbmm

Traducción: Carlos está en el proceso de escribir a su madre en Guatemala.

Querida madre: Por último, yo y Bebo llegamos a EE.UU. Nuestros amigos Inocente y Ernesto no cruzaron el frontera, porque no tenián dinero para pagar a los criminales, que controla el aréa.

Yo no se, donde están ahora, pero creo que sus retiraran a Guatemala.

Sus pueden dígales, que todo estámos bien.

Esperamos, que la hermana de Inocente da dinero para les, para el viaje otra vez.

En Los Angeles guerreemos buscar trabajo, El hermano de Bebo a encontrado trabajo.

Understregninger betegner fejl (kongruensfej, stavefejl, grammatiske fejl og uforståelige ting)


Svar #2
21. januar 2015 af Yazzzim (Slettet)

Okay Tak :-)

Skriv et svar til: Traducción I må meget gerne hjælpe mig :)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.