Engelsk

Rettelse af Engelsk stil

23. januar 2015 af 102938475 (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej alle sammen :)

Håber I har tid til at læse min engelsk aflevering igennem og måske give jeres vudering af den. Jeg ved ikke om det er formuleret på en god måde.

På forhånd :D  

Vedhæftet fil: To be or not to be.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
23. januar 2015 af Toonwire

Hejsa :)

Jeg ser gerne din stil igennem, men jeg sidder p.t. på en computer uden Microsoft Office: Word og kan ikke åbne din .docx fil.

Hvis du derimod smider afleveringen op i .pdf eller lignende format skal jeg straks være der ;)


Svar #2
24. januar 2015 af 102938475 (Slettet)

Selvfølgelig :D og tusind tak. (Ps undskyld jeg først så din besked nu, havede travlt med andre afleveringer :p) 

Vedhæftet fil:To be or not to be.pdf

Brugbart svar (0)

Svar #3
24. januar 2015 af Toonwire

Er i fuld gang :)


Brugbart svar (0)

Svar #4
24. januar 2015 af Toonwire

Jeg har vedhæftet din pdf-fil, med kommentarer.
Ikke alle ting er blevet taget op, men jeg tror du ville have godt af, at læse din stil højt - eller få en anden til det. Således fanger man mange fejl.

Håber det kan bruges :)

NB. For at læse kommentarene (markeret med gult) skal du åbne filen i Adobe Reader.

Vedhæftet fil:ToBeOrNotToBe_RETTET.pdf

Svar #5
25. januar 2015 af 102938475 (Slettet)

Det ser ret meget ud :( Men der står ikke nogen kommentare, andet end de ord der er markeret med gult. Kunne du måske give en forklaring på hvad der skal stå istedet for, eller hvad fejlene er. Jeg er bange for at hvis jeg ændre det til noget andet som måske er MERE end forkert.

På forhånd :)  


Brugbart svar (0)

Svar #6
25. januar 2015 af Toonwire

Du kan holde din mus over ordene markeret med gult, hvorefter du kan læse kommentaren knyttet til ordet.

Husk at åbne filen med Adobe Reader. Hvis du læser filen i din browser kan du ikke se kommentarene :)
Hvis du ikke har Adobe Reader, kan du hente det gratis her : http://get.adobe.com/dk/reader/


Svar #7
25. januar 2015 af 102938475 (Slettet)

Hvor er du sød :D tusind tak igen :) 


Skriv et svar til: Rettelse af Engelsk stil

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.