Tysk

Tysk hjælp

25. januar 2015 af jensenshjælp (Slettet) - Niveau: 9. klasse
Har et par linjer, som jeg ønsker at få tjekket, og ja jeg er rimelig dårlig til tysk :/
Håber der er nogen der kan hjælpe mig :)

Viele Jugendliche trinken Alkohol. Dänische Jugendliche früh beginnen Alkohol zu trinken und trinken mehr als andere junge Menschen in den europäischen Ländern. In Dänemark, viele waren voller als 13 Jahre alt und es ist die höchste in Europa.

Mange unge drikker alkohol. Danske unge begynder at drikke alkohol tidligt og drikker mere end andre unge mennesker i europæiske lande. I Danmark begynder unge allerede med at drikke, når de er 13 år gamle og det er det højeste i Europa.

Brugbart svar (0)

Svar #1
25. januar 2015 af Stygotius

Viele Jugendliche trinken Alkohol. Dänische Jugendliche (früh) beginnen früh, Alkohol zu trinken, und (trinken) sie tun es mehr als andere junge Menschen/Leute in den europäischen Ländern. In Dänemark, viele waren voller als 13 Jahre alt und es ist die höchste in Europa????. 


Svar #2
25. januar 2015 af jensenshjælp (Slettet)

Sorry:/ kan ikke huske hvad der skulle stå der, men regner nok med, at der skulle stå "I Danmark drikker unge for første gang som 13-årig og det er det højeste/laveste i Europa"

Svar #3
25. januar 2015 af jensenshjælp (Slettet)

Eller hovsa.....der skulle står det her:

"I Danmark er andelen, der har været fulde som 13-årige, blandt de højeste i Europa" :-)

Brugbart svar (0)

Svar #4
25. januar 2015 af Stygotius

"In Dänemark ist der Anteil an der Bevölkerung von denen, die sich mit 13 Jahren vollgesoffen haben, unter den höchsten in Europa." 


Skriv et svar til: Tysk hjælp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.