Debat

STYG. FÅR LØN!

28. januar 2015 af Frggcxh (Slettet)
Tidligere oprettede jeg et spørgsmål, om hvorvidt SP gav løn til Styg. eller ej. Nu kan jeg ikke finde dette spørgsmål på SP. Dvs. SP har slettet det! Disse moderatorer har vist brug for at blive sparket bagi. Disse såkaldte, "moderatorer" kan vist ikke finde ud af noget end at slette de spørgsmål de ikke synes om. Der står ikke nogen steder i reglerne, at man ikke må spørge en person om han får løn eller ej??

"Nysgerrighed er en stærk drivkraft"

Udtalelser som "det vil jeg ikke sige" tæller ikke!

---
Lad os håbe nogen svarer...

Brugbart svar (0)

Svar #1
28. januar 2015 af SuneChr

Spørgsmålet om løn eller ej er uvæsentligt. Det væsentlige er, at Stygotius leverer kvalificerede faglige svar, som man positivt skal ta' til sig, - og det  g ø r  vedkommende! At nogen så, ind imellem, føler sig krænket af sprogbrugen, ja, det er så det. Facebook kulturen synes nu ikke at skræmme unge mennesker, - så hvor er sukkermaden mest overtisset?
Venlig hilsen
SuneChr
 


Brugbart svar (0)

Svar #2
28. januar 2015 af hesch (Slettet)

Hvorvidt Stygotius får løn er uvæsentligt, men om nogen med titel af "lektiehjælper" får løn for det, er måske mere interessant. Jeg håber da, at svaret er "nej", for kulturens og indstillingens skyld, her på portalen.

#0:  I stedet for at starte en debat om dette, kunne du jo stille mit anbefalede spørgsmål under kategorien "Kommentarer til studieportalen".  Det finder jeg helt naturligt, og jeg skal nok kigge med.   :)


Brugbart svar (0)

Svar #3
28. januar 2015 af exatb

Det er da en latterlig tanke at Stygotius skulle få løn for at føre sig frem herinde. Han er da faglig dygtig, men har en  hamrende upædagoisk tilgang, som SP aldrig ville belønne økonomisk. Adskillige af hans indlæg er blevet slettet. Han har langet kraftigt ud efter SPs måde at lave videoer på. I det hele taget en meget kritiserende og sarkastisk type, der i mange tilfælde ikke tager folk særlig alvorligt. Det får nogle gange folk til at kamre helt over, som det f.eks. skete med Bananameris.


Brugbart svar (0)

Svar #4
28. januar 2015 af Andersen11 (Slettet)

Til almindelig orientering kan jeg da anføre, at alle lektiehjælperne på SP er frivillige, der ikke modtager nogen form for løn fra SP.


Brugbart svar (0)

Svar #5
28. januar 2015 af hesch (Slettet)

#4:  For god ordens skyld, vil det være korrekt, at få denne oplysning fra en rigtig "anfører", (Studieportalen).


Brugbart svar (0)

Svar #6
28. januar 2015 af Stats

Håhåå. Dvs så sige at Hesch, Andersen11, SuneChr m.f burde i hvert fald også få løn for deres virkelige gode præstation herinde ! :)

Det ville nu være mærkeligt hvis Stygotius fik løn mens de øvrige særdeles gode lektie hjælpere ikke får det

- - -

Mvh Dennis Svensson


Brugbart svar (0)

Svar #7
28. januar 2015 af Andersen11 (Slettet)

#5

Det fremgår vel for så vidt af Portalens egen information

https://www.studieportalen.dk/information/terms/forumthread


Brugbart svar (0)

Svar #8
28. januar 2015 af hesch (Slettet)

#7:  Ja, det gør det, og jeg har da tiltro til, at denne information er i overensstemmelse med den faktuelle administration af SP.

#0  hævder dog, at en tidligere tråd er blevet slettet, og det sker jo af og til med begrundelser som:  Indlægget er slettet da det er irrelevant

#0 burde dog kunne finde sin tråd og læse denne besked, men han kan slet ikke finde den, skriver han.

For nu ikke, at nærværende tråd skal udvikle sig til evt. konspirationsteorier, kunne SP (der måske kigger over skulderen her) skrive i tråden:

Nej, ingen lektiehjælpere ved SP, uanset rang, er lønnede, modtager honorarer, gratialer eller gaver.

Det er jo ikke så svært, og så er denne debat lukket ( håber jeg ), inden indlæggene formèrer sig til 40 - 50 stykker.

Og det synes jeg ville være rart.


Brugbart svar (0)

Svar #9
28. januar 2015 af exatb

Nej, man skal ikke begynde at kommentere folks skøre ideer. Frggcxh vil bare have opmærksomhed. At slette er det eneste rigtige at gøre. Således burde denne tråd også slettes. Emnet er ligegyldigt.


Brugbart svar (0)

Svar #10
29. januar 2015 af Moderatoren

Ingen frivillige lektiehjælpere herinde får løn.

#0 Din tråd blev slettet, fordi du nu har oprettet 10-15 forskellige brugere med ét formål: at chikanere en anden bruger. 


Tråden er låst for yderligere indlæg.