Afsætning

Vækststrategier...

28. januar 2015 af Greven123 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej... 

Til folk der kender lidt til B&O osv... 

Hvilken vækststrategi vil i mene de brugte i lanceringen af B&O Play og Bang & Olufsen Automotive?

Kan ikke finde ud af om det er produktudvikling eller diversifikation.. :/

På forhånd tak!


Brugbart svar (0)

Svar #1
28. januar 2015 af Stats

Det er klart produktudvikling... herunder er det produktlinjeudvidelser

- - -

Mvh Dennis Svensson


Svar #2
28. januar 2015 af Greven123 (Slettet)

Produktudvikling til begge?
Og hvorfor ikke diversifikation..? Der står jo at produktudvikling er til samme målgruppe, hvilket det ikke er? :/

Brugbart svar (0)

Svar #3
28. januar 2015 af Stats

hmm. Har du så analyseret din målgruppe? B&O henvender sig vel ikke til en anden målgruppe med B&O play? De har jo solgt musik anlæg i et godt stykke tid nu....

- - -

Mvh Dennis Svensson


Svar #4
28. januar 2015 af Greven123 (Slettet)

De henvender sig til en ny yngre målgruppe? Det er ikke den samme traditionelle målgruppe...

Svar #5
28. januar 2015 af Greven123 (Slettet)

Så jeg tænker lidt at det er diversifikation ved lanceringen af B&O Play, da det er en ny målgruppe
Ved Automotive så tænker jeg produktudvikling, da jeg vil de henvender sig til sammen målgruppe

Brugbart svar (0)

Svar #6
28. januar 2015 af Stats

Traditionel??? Ah, ok. Det er din analyse.. Du skal bare huske dine argumenter i hvert fald :)

Jeg har selv B&O, og jeg vil ikke kalde mig selv for traditionel :)

- - -

Mvh Dennis Svensson


Skriv et svar til: Vækststrategier...

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.