Almen studieforberedelse (AT)

Kommunikation - Samf og mat/religion

30. januar 2015 af nejvelda - Niveau: A-niveau

Hej

Jeg er helt lost omkring emne og fag.. aner ikk hva' jeg ka' vælge..

Jeg tænkte på Samf A og mat A kommunikation gennem sociale medier og billeder, hvor jeg i samf vil komme ind på selviscenesættelse. Og i mat vil jeg af metoder anvende chi-i-anden.

Ellers havde jeg tænkt på samf og religion, hvor jeg vil komme ind på at mange i dag tager selfies på pilgrimsfærden i Mekka. I religion vil jeg anvende ritual-myte-model og overgangsritual. Og i samf igen komme ind på selviscenesættelse.

Men til begge ideer sagde en samf vejleder, at det er for tyndt, mens mat læren synes det kunne man sagtens og religions lærerne synes det var spændende at komme ind på.

Hvordan synes i det lyder? Og hvad kan jeg mere gør så der kommer mere kød på samf delen?

Hvis i har forslag til andre fag kombinationer og emner, så har jeg følgende fag på disse niveauer :

Samf A, Mat A, Dansk A, Historie A, Fysik B, Mediefag B, Engelsk, B Tysk B, Old C, Religion C, Biologi C, Idræt C,

På forhånd tak!


Svar #1
31. januar 2015 af nejvelda

Er der slet ikke nogen, som har noget at sige? :(


Brugbart svar (0)

Svar #2
31. januar 2015 af Brusebad

I hvilken forbindelse har du tænkt dig at snakke om chi-i-anden?

Religionsdelen lyder spændende.


Svar #3
01. februar 2015 af nejvelda

Mange tak for dit svar!

Havde tænkt mig at lave en undersøgelse ved at sende nogle spærgsmål ud ang. hvordan man kommunikkere i dag, facebook, besked, opkald, mail etc. Men ved ikk helt, man skal jo bruge chi i anden for at se om der er en sammenhæng mellem noget og noget andet, men ved ikk rigtig hvad det kunne være..


Skriv et svar til: Kommunikation - Samf og mat/religion

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.