Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Ikke tilfreds med SRP karakter

17. februar 2015 af Galleque

Hej 

Jeg har i dag fået min karakter for min SRP, et 4'tal, og jeg er en del skuffet, da jeg har lagt en masse arbejde i det.

Jeg har tænkt mig at snakke med min virksomhedsøkonomi lærer og afsætninglærer, da det er de 2 fag jeg har valgt. Håber på at kunne få en kommentar eller 2 fra dem.

Inden jeg snakker med min lærer, kunne det være virkelig rart hvis der er nogen her inde som vil læse min opgave igennem og give en bedømmelse af hvad I mener om min opgave og om et 4 tal er fint.


Svar #1
17. februar 2015 af Galleque

Har undladt forside, men den var med i afleveringen


Brugbart svar (0)

Svar #2
17. februar 2015 af noah96 (Slettet)

Jeg har ikke læst den, blot kigget på layout osv. Jeg synes ikke den ser så "pæn" ud visuelt, skrifttyperne er ikke de samme hele vejen igennem, ect. Ang. fodnoter f.eks., så er der mange sider hvor du slet ikke har nogle og så en side hvor du har 4 - nu går jeg kun i 2.g., men kunne forestille mig at der helst skal være lidt mere balance. Men nu har jeg jo ikke læst selve teksten, så skal nok passe på med hvad jeg siger...

Din opgave er dog virkelig lang, og ud fra indholdsfortegnelsen virker det da også som om at indholdet af opgaven er godt og grundigt. Umiddelbart synes jeg ihvertfald at en opgave som den fortjener højere end et 4-tal ^^


Brugbart svar (0)

Svar #3
17. februar 2015 af Mistique (Slettet)

Dit abstract skal fortælle om hvad det er du vil med din opgave, hvad du vil finde ud af. Det gør den ikke.


Brugbart svar (1)

Svar #4
17. februar 2015 af LarsJensen0 (Slettet)

Hej,

jeg har set på de første par kapitler og skrevet nogle kommentarer. Jeg har ikke læst det hele, men det ser ud som om at mine kommentarer kan fortsætte resten af teksten ud.

Derudover er det nogle småfejl med hensyn til stavning, mv. Ikke noget større problem, resten taget i betragtning. Layout er under gennemsnit. Overvej at gå over til LaTeX. Jeg har aldrig forstået den måde at angive kilder på, men det er vel sådan man gør i gymnasiet nu om dage?

Hvad siger dine lærere/vejledere til opgaven. Hvor mener de at dit forbedringspotentiale er?

Jeg savner struktur i besvarelsen (og dermed arbejdet bag), måske et lille strukturdiagram i indledningen? Og især mangler jeg begrundelser for hvorfor du tager de valg som du gør.

Jeg ville ikke have givet dig så høj en karakter som 4.

Hilsen Lars

Vedhæftet fil:Med kommentarer.pdf

Brugbart svar (0)

Svar #5
18. februar 2015 af UG124 (Slettet)

#4

Hej Lars,

Hvordan notere du kommentarer på den måde ?


Brugbart svar (0)

Svar #6
19. februar 2015 af LarsJensen0 (Slettet)

Det er standard måden at gøre det på i Word. Se mere på den fane der hedder "Gennemse" i en dansk udgave af Word.

Hilsen Lars


Skriv et svar til: Ikke tilfreds med SRP karakter

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.