Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP utilfreds

18. februar 2015 af student2015 (Slettet)

Hej alle.

Jeg fik 02 for min SRP, og jeg er meget utilfreds. Er der nogen herinde der måske vil læse den igennem, og give sin mening? Jeg har et svagt abstact og dårlig litteraturliste, samt lidt vudering og konklusion. Men ja..

Vedhæftet fil: færdige SRP.pdf

Brugbart svar (0)

Svar #1
18. februar 2015 af OnceUponATime

Abstract

Du mangler en konklusion i abstractet. Derfor er abstractet ikke fuldendt.

Formalia:

Indholdsfortegnelse og indledning på ikke være på samme side.

Din indholdsfortegnelse er kludret skrevet

Indledning:

Du mangler tydeligt at præsentere din problemformulering, og dit fokus. Her må du allerede ligge mellem 7/10.

Kilder:

Du har al, al, al for få kildehenvisninger (fodnoter). På side 6, har du slet ingen! Og det er en redegørelse! Her må du allerede være nede på et 4-tal.

Indhold:

0,5 siders indledning

5 siders redegørelse

13 siders analyse

1,5 siders diskussion. Her kan jeg sagtens se at du kommer ned på et 4-tal! Det er en meget, meget kort diskussion! Jeg blev trukket gevaldigt meget ned i min DHOi 1.g da jeg havde skrevet 1 sides diskussion. Og det var en DHO, som kun skulle være på måske 10 sider eller noget.

0,5 siders konklusion

I alt ca. 20,5 sider. Dvs. overskridelse med ca. 0,5 sider.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mon at det blev opdaget, at du har overskrevet med en halv side? Mon dit indhold er meget, meget godt, og formalia derfor har trukket ned? Jeg ved selvfølgelig ikke om det du har skrevet er korrekt, altså indholdet), men du har mange fejl. Jeg er dog, som du kan se, ingen lærer, og hvad jeg ovenstående har skrevet er blot et bud på, hvordan sencor måske har tænkt. Du skal måske tage en rigtig samtale med din lærer?

Held og lykke ihvertfald!


Skriv et svar til: SRP utilfreds

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.