Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Klage SRP samf og dansk

19. februar 2015 af stinesljensen (Slettet)

Hej, jeg overvejer stærkt at klage over karakteren af min SRP (4). JEg vil hører om der muligvis er en som vil læse den igennem og svare tilbage på hvorvidt der er nogen grund til at klage. Begge mine vejledere støtter op om min klagning, og min samfundsfagslærer synes jeg skal have en højere karakter. 
Hilsen Stine. 

Vedhæftet fil: SrpStineJensen3rag.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
24. februar 2015 af Mistique (Slettet)

Hvis dine vejledere støtter op om din klagning, så må det da være grund nok til at klage. De ved da bedre end os, om du burde klage eller ej.


Brugbart svar (1)

Svar #2
25. april 2015 af Studscientpol (Slettet)

Opgaven svinger mellem 4-7. 

Du har nogle gode pointer omkring Giddens og Zeihes teori. Det fremstår dog noget rodet, og du formår ikke at binde pointerne sammen, f.eks. at adskillelsens af tid og rum kan betyde mere refleksivitet. Endelig glemmer du noget helt fundamentalt ved Giddens teori, og det er omkring individualisering.

Dansk afsnittet har nogle meget gode pointer, der viser en god forståelse af bogen. Dog er afsnittet noget langt med det resultat at du kun har plads til en kort diskussion, hvor du kan forbinde dansk delen med samfundsdelen.

Din diskussion har begrænset præg af diskussion, men indeholder en god forståelse af stoffet som læseren kan forholde sig til. Endelig  er det svært at se kobling mellem dansk og samfundsfag i diskussionen. 

Karakter: 4 til redegørende, 7 til analysen, 4 til diskussionen.

Samlet set er 4 rimeligt.

Beklager :(


Skriv et svar til: Klage SRP samf og dansk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.