Debat

12 i et fag

21. februar 2015 af crapade (Slettet)

Hejsa

Sagen er den, at jeg her til sommer afslutter matematik på B-niveau. Jeg har hidtil fået 10 både skriftligt og mundtligt i alle karaktergivninger indtil nu. Sidste karaktergivning var for en uge siden, og kort inden de blev udgivet, sagde læreren, at det er meget vigtigt, at det her 2. standpunkt er nogenlunde præcist for afsluttende fag. Han hentydede altså til, at den 2. standpunkt karakter også er årskarakteren. 

Er alt håb ude? Tror I jeg kan skyde en hvid pil efter 12/12, selvom jeg gør en fornuftig indsats?


Brugbart svar (0)

Svar #1
21. februar 2015 af F5 (Slettet)

Ja.

Årskarakteren er givet ud fra hvordan du er i slutningen af året. Hvis du ligger til 12 skriftligt og mundtligt får du 12. I har sikkert også snart terminsprøver? - Her skal du få 12 hvis du vil have 12 i årskarakteren.


Brugbart svar (0)

Svar #2
21. februar 2015 af Umuligt (Slettet)

Jeg har desværre ikke terminsprøver i matematik. Vi får dog helt sikkert prøver i undervisningen. Derudover vil jeg gøre mig fortjent til det 12 ved at deltage meget i undervisningen og byde ind med gode ting.


Brugbart svar (0)

Svar #3
21. februar 2015 af Umuligt (Slettet)

Men det var da en smule demotiverende, da jeg hørte det fra min lærer. Altså, tre måneder hvor indsatsen ikke belønes?


Brugbart svar (0)

Svar #4
21. februar 2015 af OnceUponATime

Jeg tror at du kan skyde en hvid pil efter 12 i mundtlig matematik, men skriftlig er der vel håb.
Du skal bare udelukkende få 12, og derefter tage en snak med læreren hvor du pointere, at du udelukkende har fået 12 i de skriftlige prøver på det seneste.

Brugbart svar (1)

Svar #5
27. februar 2015 af Stygotius

"en hvid pil"  -ha-ha.


Skriv et svar til: 12 i et fag

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.