Spansk

Spansk stil om min vinterferie! (:

22. februar 2015 af Brainyy (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hej, jeg skulle skrive en spansk stil om hvad jeg havde lavet i vinterferien og det hele skal stå i participium (før nutid). - Håber der er en sød og hjælpsom sjæl der vil rette den (:

På dansk lyder den: 

Jeg har været i Danmark i løbet af ferien. Det var meget koldt, fordi det er vinter. Under min vinterferie, slappede jeg. Vi har haft ferie fra mandag d. 9 februar til søndag d. 15. Det har været en god ferie.

Jeg har været sammen med min familie. Jeg har set mange serier med min bror og jeg har lavet mad med min mor. Jeg har også gået i biografen med mine venner.

På spansk: 

He estado en Dinamarca durante las vacaciones. Hacía mucho frío porque es invierno. Durante mis vacaciones de inverno, me he relajado. Hemos tenido el día de fiesta del lunes. 9 de febrero al domingo 15. Ha sido un buen día de fiesta. 

He sido muy con mi familia. He visto muchas series con mi hermano y he estado la cocina con mi madre. También he ido al cine con mis amigos.


Brugbart svar (0)

Svar #1
22. februar 2015 af jbmm

He estado en Dinamarca durante las vacaciones. Hacía mucho frío porque es invierno. Durante mis vacaciones de inverno, me he relajado. Hemos tenido el día de fiesta del vacaciones de lunes. el 9 de febrero al  a domingo el 15. Ha sido un buen día de fiesta. (festdag = ferie??)

He sido muy con mi familia.
være sammen med = estar (junto) con (hvad hedder 'meget' når det lægger sig til verbet 'estar'?)

He visto muchas series con mi hermano y he estado la cocina con mi madre.
lave mad = cocinar (eller evt. 'estar en la cocina' = være i køkkenet)

También he ido al cine con mis amigos.


Skriv et svar til: Spansk stil om min vinterferie! (:

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.