Dansk

Hjælp til at rette

27. februar 2015 af ManolyaK (Slettet) - Niveau: 9. klasse

En der gider at rette det her? Kommaer, stavefejl osv.

Tillykke skat! Du er 15 nu, så vi behøver ikke at lyve for at få dig ind til fester, ahahha.

Ved ikke hvor jeg skal begynde, men skat, jeg elsker dig. Vi har været igennem så meget sammen, du har hjulpet mig med alt, været en sinds god veninde, og du ved jeg ogs er sådan med dig.

Kan huske hvordan vi først blev venner. Noget med at jeg ville se dig ride på din hest, og hvor det endte med, at jeg kom 2 gange om ugen eller noget, og fik lov til at ride selv ahaha (koran var ved at få hjerteanfald hver gang.. Og den der hest Asti ikk, uff ??...). Kan du huske vores nachorochos ahahha? Der hvor jeg fik en allergisk reaktion eller noget, og mine læber endte med at ligne Angelina Jolie læber, x10. Du sagde at det lignede, jeg havde botox i, og flækkede bare af grin.. FUCK DIG.

Efterfølgende var vi sammen 24/7, lavede alt sammen, talte om alt sammen osv. Du er så smuk, vidunderlig, fantastisk og dejlig. Du har et stort hjerte, og er sinds heldig for at have mødt dig, din tosse. Kan ærligt ikke sætte ord på, hvordan jeg føler.

Dengang vi var i Tivoli, og mødte ham der pedofilen ahahahah.. I tvang mig til at prøve Dæmonen, og jeg var ved at græde HAHAHAHA. Du holdte mig i hånden, og spurgte flere gange under turen, hvordan jeg havde det osv, du er så vidunderlig. Og da vi senere mødte og fik Christophers autograf, selvom vi er pisse ligeglade med ham (Synd for de der piger, der ventede på ham i flere timer). Og da vi så mødte Kim Cesarion, og du fik mig til at synge for ham, og han krammede mig og sagde, at jeg var virkelig god osv. Alt hvad jeg kunne tænke på, da jeg tog hjem (kl. 03.00 ??) var at du ikke er ligesom andre piger nu til dags der ikke vil have det gode for deres venner/andre, og ikke vil have, at de skal have succes.. Du er fantastik.

Og da vi sov sammen i flere dage, kun os to, hehe. Jeg smadrede dig for sygt!

Kan du huske Kontra? Hvor vi lavede rav, og de skrev om os, HAHAHA. Og da vi prøvede at klatre op af murene, og du til sidst træk mig ned, fordi du kunne se hvor dumme vi var hahha.

- Ham der vagten der rev mig i håret ikk, wallah det gjorde virkelig ondt!

Vi har mange minder sammen, kan ikke skrive alt ned, det ender bare med at være den sygeste roman. Roman nr. 1, roman nr. 2, roman nr. 3.... Oke, skal være seriøs nu. Hvis det ikke var for dig, tror jeg ikke jeg ville være den, jeg er nu. Du har hjulpet mig med min bror, familie, liv osv. Selvom jeg ikke har fortalt dig alt, så har du stadig hjulpet mig MEGET. Jeg ved du altid er der for mig. Det viser bare hvor god en ven du er, og hvor loyal du er. Du er en i en million. Du har støttet mig, kommet med de bedste råd, og grædt med mig. Min kærlighed til dig er så stort. ELSKER DIG.

Tillykke igen, og drøm om mig i nat.

Tak, på forhånd. :)


Skriv et svar til: Hjælp til at rette

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.