Dansk

Stil - ideer? Please hjælp!!!!!! Er sååååå stresset

06. marts 2015 af Ski123 (Slettet) - Niveau: 7. klasse
Hej allesammen! Jeg har fået denne her stil for, ohøj jeg ved virkelig bare ikke hvad den skal handle om. Den skal vare mindst 1 1/2 side - gerne over! Den foregår i jeg-fortæller, (datid). Her er stiloplægget:

Skriv det brev, som kvindens mand sender hjem to år efter sin forsvinden. I brevet fortæller manden om de overvejelser, han har gjort sig både før og under sin forsvinden, og om nogle af de oplevelser, han har haft, siden han forlod familien.

Hun har ikke hørt fra ham i atten måneder. Han kærte ned for at hente mælk en tirsdag aften, og tre dage efter blev hans bil fundet på en rasteplads et sted i Sydfrankrig. Af hans kontoudskrift kan hun se at han har brugt sit Visakort på den lokale Q8 og derefter nogle få steder i Tyskland, Schweiz og Frankrig. Så ophører alle spor. Politiet har kulegravet hans økonomi. De har talt med kolleger og venner (havde han en elskerinde, en skjult last, var han psykisk ustabil?) og meldt ham savnet via Interpol. Hun har endevendt hans skuffer og hans tøj. Så vidt hun kan se, er pas og tegnebog det eneste han tog med. Hun har skrevet til Fremmedlegionens kontor i Marseille og fået et høfligt beklagende svar: Ved ankomsten bliver alle legionærer tildelt en ny identitet, og der bliver ikke stillet nogen spørgsmål. - Jeg tror han er død, siger deres søn på otte. Pigerne på fire og fem er så småt begyndt at glemme ham. Selv er hun holdt op med at løbe efter telefonen når den ringer. Naboerne har tilbudt alverdens hjælp, men hvad kan de gøre? Præsten siger at han beder for dem. Selv ved hun ikke hvad hun skulle bede om.

Hvis i har nogle ideer må i meget gerne skrive dem! Det vil,e virkelig betyde meget, da jeg virkelig føler mig stresset, fordi den skal afleveres her snart. Tak på forhånd :)

Skriv et svar til: Stil - ideer? Please hjælp!!!!!! Er sååååå stresset

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.