Studievejledning

Skrifteligt Fraværd og gymnasie slut

11. marts 2015 af DrStudy (Slettet)

Hej jeg går i 3.g og har 21,33% skrifteligt fraværd (officelt er det 28% men der er 10 timer der ikke er blevet godkendt) jeg ville bare høre om det var noget jeg skulle arbejde på at få lavet inden jeg slutter gymnasiet her til sommer.


Brugbart svar (1)

Svar #1
23. marts 2015 af crackzter (Slettet)

Det er ligegyldigt. Dit skriftlige fravær har ikke (på nuværende tidspunkt) nogen indflydelse på hvorvidt du bliver student eller ej.

Men for din egen skyld, er det bedst at have sine afleveringer iorden når du skal gøre dig klar til eksamerne. 


Svar #2
23. marts 2015 af DrStudy (Slettet)

Ja det er klart :) Arbejder også på det

der er bare nogen fra min klasse der siger at jeg kan ændre mine årskaraktere ved at lave de manglende afleveringer. men jeg troede at man ikke kunne bedømmes for forsent afleveret afleveringer


Brugbart svar (1)

Svar #3
23. marts 2015 af crackzter (Slettet)

Jeg tror umiddelbart, at det er forskelligt fra skole til skole. Der jeg gik i 3.g sidste år, fik vi afvide at vi ikke ville få rette tegn på Ludus (vores skolesystem) for en forsent afleverede opgave, og derved kunne den ikke indgå i næste standpunkts karakter. 

Det er nok bedst at spørger en af de ansatte på skolen om dette :)


Skriv et svar til: Skrifteligt Fraværd og gymnasie slut

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.