Andre fag

Hjælp til Hf enkeltfag , betaler :)

11. marts 2015 af Ninad12 (Slettet) - Niveau: B-niveau
Du skal have taget mindst 1 hf enkeltfag :) skriv en besked herinde til mig

Brugbart svar (0)

Svar #1
11. marts 2015 af MaibritG

Hvad er det helt præcist, du har behov for at få hjælp til?

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Svar #2
11. marts 2015 af Ninad12 (Slettet)

Jeg skal starte på en hf enkeltfag, har talt med en vejleder, men skal have en erfaren der kan hjælpe mig en at starte op, bare selve systemet. Ligegyldig hvad fag i har taget, jeg skal kun have hjælp til systemet :)

Brugbart svar (0)

Svar #3
11. marts 2015 af MaibritG

Er det HF-enkeltfag på selve stedet eller er det fjernstudie?

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Svar #4
11. marts 2015 af Ninad12 (Slettet)

Fjernstudie :)

Brugbart svar (1)

Svar #5
11. marts 2015 af MaibritG

Du burde få nogle instruktioner til studiestedets IT-systemer, hvor underviseren uploader undervisningsmaterialer og undervisningsoversigter. Det er nok også dér hvor du potentielt skal uploade dine afleveringer. Potentielt skal du også hente (enten fysisk eller online) de studiebøger, der anvendes i undervisningen.

Dertil kræver fjernstudie en del selvdiciplin, da du jo selv skal disponere over din tid. Dermed er du også selv ansvarlig for at kunne stoffet. En idé kunne være at lave en overordnet plan for forløbet: Hvor meget tid pr. dag vil du bruge på at læse, lave afleveringer etc. Din motivation afhænger selvomfølgelig også af om du skal bruge en høj karakter eller om det er nødvendigt bare at bestå med 02.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Svar #6
12. marts 2015 af Ninad12 (Slettet)

Tak skal du have, det hjalp en del :)

Skriv et svar til: Hjælp til Hf enkeltfag , betaler :)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.