Andre fag

Motiveret ansøgning til sygeplejerskeuddannelsen

13. marts 2015 af AKC123 (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Hej - håber der måske er en der kan hjælpe her :-)


Nu haster det, er der nogen herinde der evt. ligger inde med en motiveret ansøgning til sygeplejerskeuddannelsen, kvote 2?
Ikke at jeg vil bruge den, men er igang med at hjælpe en men ansøgningen, og har brug for lidt input, da jeg kun har erfaring med almindelige ansøgninger, og som vi læser det er ansøgning MEGET vigtig når man søger på kvote 2.

Håber der måske er nogen der kan hjælpe, da vedkommende brænder efter at komme ind på studiet :-)
 


Svar #1
13. marts 2015 af AKC123 (Slettet)

Ingen der kan hjælpe? Enten med et eksempel eller input til indhold og opstilling? Jeg har selv en del erfaring med jobansøgninger, men er helt blank når det er ansøgninger til en uddannelse.
Skal der være meget tekst? er det godt eks også at bruge punktopstilling? osv. :-) 


Brugbart svar (0)

Svar #2
13. marts 2015 af Moderatoren

Står der ikke på uddannelsesinstitutionens hjemmeside hvad de lægger vægt på? 


Brugbart svar (0)

Svar #3
13. marts 2015 af Moderatoren

Som her fx.


Svar #4
13. marts 2015 af AKC123 (Slettet)

Tak for jeres svar, jo det gør det, det har hun også alt sammen med i ansøgningen, der er ved at være færdig. Det vi bare godt kunne tænke os, er at se et par eksempler på ansøgninger, evt. fra nogle der er kommet ind. For at få motivation til den rigtige opstilling, formulering osv. 


Skriv et svar til: Motiveret ansøgning til sygeplejerskeuddannelsen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.