Support

Reklamer !

13. marts 2015 af UG124 (Slettet)

Hvordan får jeg de reklamer væk ? Jeg bruger Internet Explorer (IE)


Brugbart svar (1)

Svar #1
14. marts 2015 af Andersen11 (Slettet)

Det er et spørgsmål, der kommer op med jævne mellemrum. Hvis du søger i Portalens eget søgefelt, kan du finde diskussioner om, hvordan andre brugere har gjort, for eksempel her

https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=1024852


Svar #2
14. marts 2015 af UG124 (Slettet)

Det har jeg slet ikke overskud til lige nu.

Vil du ikke skrive, hvad jeg kan gøre for at fjerne dem ?


Svar #3
14. marts 2015 af UG124 (Slettet)

I need you, andersen!

Jeg bliver helt sindsyg af at kigge på de samtlige reklamer !


Brugbart svar (0)

Svar #4
14. marts 2015 af OliverHviid

Du kunne installere Google Chrome eller Mozilla Firefox og derefter installere AdBlock.


Svar #5
14. marts 2015 af UG124 (Slettet)

#4

Hej min ven!

Jeg antager nu, at du har en cand.scient i datalogi og kan derfor hjælpe mig.

Mit google chrome virker ikke; hvad kan jeg gøre ?


Brugbart svar (0)

Svar #6
14. marts 2015 af OliverHviid

Tja, det kommer vel an på, hvad du helt præcist mener med, at dit Google Chrome ikke virker. Hvis du kunne give noget mere information, så ville det hjælpe.


Svar #7
14. marts 2015 af UG124 (Slettet)

#6

Google Chrome bliver ved med at indlæse, selvom mit internet virker fint og er på IE.


Svar #8
14. marts 2015 af UG124 (Slettet)

OliverHviid, du må gerne svare lidt hurtigere


Brugbart svar (0)

Svar #9
14. marts 2015 af Andersen11 (Slettet)

#7

Hvad mener du med, at Chrome bliver ved med at indlæse? Og hvad mener du med, at dit internet er på IE? Det lyder som om du ikke har installeret Chrome korrekt.


Svar #10
14. marts 2015 af UG124 (Slettet)

Jeg er på IE og mit internet PÅ IE virker fint, men når jeg skifter til Google Chrome bliver internettet ved med at indlæse. Jeg har ikke en pind forstand på det elektronik, men jeg sætter kæmpe stor pris på at du har andersen11.


Brugbart svar (1)

Svar #11
14. marts 2015 af Andersen11 (Slettet)

#10

Hvad mener du med, at internettet bliver ved med at indlæse? Dette har ikke noget med elektronik at gøre.

Hvis Google Chrome ikke er installeret korrekt, bør du af-installere det og så installere det igen.


Svar #12
14. marts 2015 af UG124 (Slettet)

Kender du ikke det, hvis ens internet er langtsomt så at man ikke kan komme ind på sin startside ? Det kan sammenlignes med det.

Jeg kan ikke komme ind på min startside i Google Chrome, men det kan jeg godt i IE, og jeg har ingen anelse om hvorfor...

Okay, så må det have noget med datalogi at gøre.


Svar #13
14. marts 2015 af UG124 (Slettet)

Jeg har brugt GC i lang tid nu, men det vil lige pludslig ikke virke.


Brugbart svar (0)

Svar #14
14. marts 2015 af Andersen11 (Slettet)

#12

Nej, det har heller ikke ret meget med datalogi at gøre. Genlæs sidste sætning i #11.


Brugbart svar (1)

Svar #15
14. marts 2015 af Andersen11 (Slettet)

#13

Måske har du besøgt et web-site, der har ændret din start-up side. Du kan vel bare stoppe chrome fra at loade den start-side og så selv gå videre til en anden URL.


Svar #16
14. marts 2015 af UG124 (Slettet)

Hvad i alverden er en URL ?

Min startside er google.dk, og det har det altid været.

Når jeg prøver at fjerne google chrome, for at geninstallere det, så står det at jeg skal lukke alle google chrome-vinduer men de er i forvejen lukket.. Jeg bliver snart sindsyg af det her..


Brugbart svar (0)

Svar #17
14. marts 2015 af Andersen11 (Slettet)

#16

Der kan jo være en ghost-proces af chrome, der stadig kører, selv om du ikke kan se noget vindue, der tilhører chrome, og det kan være sådan en, der forhindrer at en ny proces kommer ordentligt op. Du kan kill'e alle chrome processer i Taskmanager. Det nemmeste vil måske være først at reboote (genstarte) din PC og så se, om det kører normalt derefter.


Svar #18
14. marts 2015 af UG124 (Slettet)

Jeg kan ikke finde noget der hedder Taskmanager.


Brugbart svar (1)

Svar #19
14. marts 2015 af Andersen11 (Slettet)

#18

Her er, hvad et diskussionssted skriver om Task-manager:

Task Manager

Task Manager kan tilgås ved at trykke på Ctrl + Shift + Esc, eller ved at trykke Ctrl + Alt + Del og vælge Jobliste. I Windows 7, er det, hvor du kan se CPU-brug, hukommelsesbrug, kontrollere kørende programmer, og fjerne opgaver, der er fast.

Ellers genstart din PC, som jeg også foreslog.


Svar #20
14. marts 2015 af UG124 (Slettet)

#19

Tusind tak andersen11, men det hjalp ikke særlig meget.

Jeg slukker min computer nu, og jeg skriver her i morgen om det så virker.


Forrige 1 2 Næste

Der er 23 svar til dette spørgsmål. Der vises 20 svar per side. Spørgsmålet kan besvares på den sidste side. Klik her for at gå til den sidste side.