Andre fag

Teknologiens udvikling.

15. marts 2015 af Sara123456789101 - Niveau: 8. klasse

Hej,

Jeg har projektuge i næste uge og vi har emnet "fremtiden bliver overtaget af teknologi" men hvordan har teknologen udviklet sig gennem årene? 

på forhånd tak :-)


Brugbart svar (0)

Svar #1
15. marts 2015 af Soeffi

En ide: se på skolens udvikling: hvordan har forskellige udervisningsmidler udviklet sig? Se på: tavle, kridt, bøger, lommeregnere, computere, videoer, Studieportalen, betalt lektiehjælp osv...Kommer fremtidens undervisning til at foregå på skolen eller hjemme foran en talende computer?


Svar #2
15. marts 2015 af Sara123456789101

Mange tak for ideen, den kan jeg helt sikkert bruge.

Tænkte også på om industrialiseringen havde nået med det at gøre fx. at de lavede forbrikker og måske i fremtiden vil der være robbotter der gør det hele? 


Brugbart svar (0)

Svar #3
15. marts 2015 af Soeffi

#2

Mange tak for ideen, den kan jeg helt sikkert bruge.

Tænkte også på om industrialiseringen havde nået med det at gøre fx. at de lavede forbrikker og måske i fremtiden vil der være robbotter der gør det hele? 

Det med robotter er rigtigt, de overtager mere og mere af produktionen. Det er dog ikke kun i fabrikkerne, men også i landbruget, tænk f.eks. på malkerobotter.


Svar #4
15. marts 2015 af Sara123456789101

Okay, mange tak!
Har også lidt problemer med et produkt, kan ikke helt finde ud af hvilke produkt jeg kan lave til min opgave

Brugbart svar (0)

Svar #5
15. marts 2015 af Stats

Jeg elsker den framragende udvikling. Jeg elsker internettet, for dens framragende mulighed for at kommunikere tværs over landets grænser. Jeg elsker 3d printeren som allerede kan kopirer mad. Jeg elsker robotterne der overtager menneskets arbejde, og får disse hårdtarbejdene typer til at gå arbejdsløse. Jeg elsker de nye førerløse biler, som kan transportere mennesker og goder fra A til B. Men jeg hader jer Amish folk! Og jeg hader også dig Lars Barfoed. Jeg elsker dig teknologi, jeg elsker dig blå himmel og jeg elsker dig Emil Bønnelycke

- - -

Mvh Dennis Svensson


Skriv et svar til: Teknologiens udvikling.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.