Andre fag

hjælp til portugisisk??

20. marts 2015 af Radda (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hejsan.

Jeg har brug for hjælp til at oversætte en lille text på 5-6 linjer til portugisisk.
Er her nogle portugisere eller nogen der kan tale portugisisk som kan hjælpe? :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
25. februar 2018 af maja08ad (Slettet)

Hej Radda,

Jeg kan klart anbefale at du rejser til Portugal og lærer sproget ved at tale til de lokale. En god mulighed er igennem Andelshotellet (Andelshotel.dk), hvor du som medejer af historisk vinterslot, kan bruge 10 uger af året i solrige portugal, snakke med de lokale og nyde roen og den skønne natur. At tilbringe ferien i Portugal år efter år i egen ferielejlighed vil give dig de bedste betingelser for at lære det Portugisiske sprog. Derudover, er det en investering for livet. Du kan læse mere på Andelshotellets hjemmeside, hvor du også kan tilmelde dig infomøder i dit lokalområde og lære mere om hvordan du bliver medejer i Andelshotellet.

Jeg håber mit svar var brugbart og at du har fået mod på at lære mere om Portugal gennem egen feriebolig i landet.


Skriv et svar til: hjælp til portugisisk??

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.