Tysk

TYsk rettelse

24. marts 2015 af trigger123 (Slettet) - Niveau: 7. klasse
OPGAVE SKAL RETTES
kan i rette min opgave, jeg har tysk idag og jeg kan slet kke finde ud af det!!!

her er den på dansk.

Hallo

Jeg vil gerne fortælle jer lidt om min by

Jeg bor i en lille by 20 minutter ude fra Roskilde
I min by er der ikke så meget og se
men vi har en stor gammel hvid kirke som er fra 1700 tallet, jeg blev selv døbt i den kirke
Lille ved siden af kirken lægger kirke såby skole som er en stor skole med over 400 elever.
Jeg har selv gået på den skole end til 3 klasse hvor jeg så startede her.
Der en kun 2 butikker i hele byen og det er en Daily brus og et pizzaria
Vi har en lille sø midt inde i bygen, og det faktisk tegn på det en meget gammel by.
Bygen er delt op i forskellige af afdelinger, den ene del er bare masser af forskelligeveje og huse
men den del jeg bor i hedder fugevang og alle de små veje har et navn der begynder med en fugl
fx jeg bor på kolibrivænget.

det var alt tak fordi i lyttede

og så på tysk selvom det lidt pingeligt!

Entschuldigung

Ich möchte gern über meine stadt erzählen

Ich möchte mit Ihnen über meine Stadt sagen, ein wenig Ich lebe in einer kleinen Stadt 20 Minuten von Roskilde In meiner Stadt gibt es nicht so viel zu sehen und aber wir haben eine große alte weiße Kirche, die aus dem Jahr 1700 ,wurde ich sogar in der Kirche getauft Kleine neben der Kirche legt Kirche Saby Schule, die eine große Schule mit über 400 Studenten ist.
Ich habe sogar in der Schule als 3 Klasse, wo ich hier begann gegangen. Ein nur 2 Geschäften in der ganzen Stadt und es ist eine tägliche Dusche und eine Pizzeria Wir haben einen kleinen See in der Mitte der stads, und es tatsächlich Anzeichen für eine sehr alte Stadt. Der Sturm ist in verscheedine Abteilungen gegliedert, ist ein Teil nur viele verschiedene Straßen und Häuser aber der Teil Ich lebe in Staaten fugevang und all die kleinen Straßen hat einen Namen, mit einem Vogel beginnt zum Beispiel, ich lebe in Kolibri Vænget


Das war alles war ich-zu sagen habe, danke sagen will danke

Skriv et svar til: TYsk rettelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.